رویداد جذب سرمایه در حوزه کالاهای تند مصرف برگزار شد
رویداد جذب سرمایه در حوزه کالاهای تند مصرف، با حضور ۶ استارتآپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. : دکتر علی ناظمی، معاون سرمایهگذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالاهای تند مصرف، ضمن ابراز امیدواری برای رسیدن شرکتهای استارتآپی و سرمایهگذاران به اهداف خود گفت: ما در صندوق نوآوری و شکوفایی از ابتدای برگزاری این رویدادها، اهداف مهمی را دنبال کردهایم از جمله اینکه بتوانیم بخش نوآوری و فناوری را با بخش شرکتهای بزرگ صنعتی پیوند دهیم و حضور فناوری و نوآوری را در زنجیره تولید شرکتهای بزرگ تسهیل کنیم. معاون سرمایهگذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه این رویداد به تقاضای سرمایه ۱۵ میلیارد تومانی ۶ استارتآپ حاضر در این رویداد اشاره کرد و گفت: در قالب مشخص، صندوق نوآوری و شکوفایی آماده حمایت از سایر سرمایهگذاران خصوصی است. اولین تیم متقاضی سرمایه، در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالاهای تند مصرف بود که محصول خود را تولید دستگاههای نوشیدنی گرم و یخچالهای تنقلات معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضا این استارتآپ ۴ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی، نیروی انسانی، دستمزد و مواد اولیه است. دومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که فعالیت خود را فروش محصولات کشاورزی (و کوتاه کردن زنجیره تامین از مزرعه تا مشتری) به خصوص برنج به صورت آنلاین، معرفی کرد. سرمایه مورد نیاز این استارتآپ ۲ میلیارد تومان است و محل مصرف این سرمایه، نیروی انسانی، توسعه محصول، بازاریابی و دستمزد اعلام شد. چهارمین تیم متقاضی سرمایه، در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالاهای تند مصرف بود که به عنوان پلتفرم سوپر مارکت اینترنتی برای ارسال کالا به مشتری، محصول خود را معرفی کرد. ۳ میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی، نیروی انسانی و دستمزد است. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ ۱ میلیارد تومان است.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات