تحقیق و توسعه؛ سرمایه نادیدنی
اگر ایده نوآورانهای برای یک محصول یا خدمات جدید دارید، لازم است که حتما یک واحد تحقیق و توسعه برای کسب و کار خود داشته باشید. اگر میخواهید که منافع مالی کسب و کار خود را حفظ کرده و افزایش درآمد و فروش را تجربه کنید، بهتر است که سرمایه گذاری خود را بر روی واحد R ;D افزایش دهید. در واقع فرصتهایی که تحقیقات در این واحد برای کسب و کار شما به ارمغان میآورد، بسیار بیشتر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر میرسد. دولت ایران هم در این زمینه استثنا نیست و مزایای زیادی را برای شرکتهای دانش بنیان در نظر گرفته که یکی از آنها، تفخیفهای مالیاتی است. اگر در سازمانتان تیمی ندارید که بهره ور باشد، بهتر است نگاه جدیدی به واحد تحقیق و توسعه سازمان خود داشته باشید. کسب و کار و سازمان شما هم از این موضوع استثنا نیست و میتوانید با انجام تحقیقات اساسی، کاربردی و توسعه توسط متخصصان، اعتباری برای برند خود کسب کنید که توسط دیگر سازمانها قابل دسترسی نباشد. اگر نگاهی به بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی نظیر اسنوا بیندازید، متوجه میشوید که آنها هم با جدی گرفتن واحد تحقیق و توسعه توانستهاند در بازار نسبت به رقبای خود مزیت ایجاد کنند، تیم همدلی داشته باشند، اعتبار بالایی در میان مشتریان خود کسب کنند و به عنوان یک برند موفق در سطح ایران و جهان شناخته شوند.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات