«هات» فوتبال را به مراکز خرید میآورد
با شروع فصل جدید فوتبال در اروپا، پیتزا «هات» در مراکز خرید مختلف، کمپین «بازیکن دوازدهم» را گسترش میدهد. کمپین مورد اشاره آن دسته از طرفداران فوتبال را هدف قرار میدهد که در خانه قرنطینه هستند. این اتفاق در راستای احیای روحیه فوتبالی در هواداران و لذت بردن از طعم و مزه یک پیتزای عالی و تمامعیار رقم خورده است. تازهترین نمونه مشارکت میان آژانس تبلیغاتی اوگیلوی و پیتزا هات، جعبه پیتزایی است که قابلیت تبدیل شدن به زمین بازی فوتبال دستی و ایجاد حسوحال این بازی مهیج را دارد. «هات» با این اقدام بر محبوبیت خودش هم میافزاید.
نظرات