جف بزوس در کتاب جدیدش از اهمیت برنامهریزی ۳ ساله میگوید
در این کتاب نوشته شده که برای سه سال دیگر باید فکر کرد. بزوس در سال ۲۰۱۷ گفته بود که رویکرد تفکر بلندمدت، به کسب و کارها در تمرکز روی برنامهریزی و جایی که باید سرمایهگذاری و انرژی صرف کنند، کمک میکند. در حالی مدیرعامل آمازون به سه تصمیم مهم در روز اشاره کرده که در زمان راهاندازی این شرکت مجبور بود روزانه صدها تصمیم بگیرد و حتی بستهها را برای ارسال به مشتریان آماده کند و به دفتر پست ببرد.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات