مهم ترین سوالات مربوط به ربات تلگرام که بیشتر کاربران می پرسند
فهرست
سوالات مهم در خصوص ربات تلگرام
در این مقاله کوتاه آموزش تلگرام راز به بررسی و پاسخ سوالات پرتکرار مشتریان در خصوص ربات تلگرام خواهیم پرداخت. اینها سوالاتی هستند که بیشتر مشتریان در ارتباط با تبلیغ در تلگرام میپرسند.
خدمات تلگرامی راز برای مشتریان و صاحبین برندها و کسب کارها چگونه است؟
انواع تبلیغات تلگرامی راز شامل تکبنر، دوبنره، بنر و ریپلای که به سه طریق اجرا میشود:
تبلیغات تک: که به پیوی افراد بنر ارسال میشود و در کانالها اجرا میشود.
تبلیغات گروه گسترده که بنر در گروه تبلیغاتی شرکت راز ارسال میشود و کانالدارها برای اجرای تبلیغ اعلام آمادگی میکنند.
تبلیغات گسترده در ربات که اندکی از مجموعهها این فعالیت را انجام میدهند.
مزیتهای تبلیغات با شرکت راز نسبت به مجموعههای دیگر چیست؟
- شما میتوانید پروسه اجرا تبلیغ را در لحظه مشاهده کنید و از جزییات باخبر شوید؛ برای مثال چه کاربرانی و با چه بازدهی تبلیغ را اجرا کردند.
- همچنین شما میتوانید لیستی از کانالهایی که دوست ندارید تا تبلیغات شما را اجرا کنند، داشته باشید و مطمئن باشید که این کانالها از فهرست اجرای تبلیغ حذف میشوند.
- UTM یکی از مزیتهای مختص به مجموعه راز است که دیگر مجموعهها این امتیاز را ندارند. شما میتوانید از طریق گوگل آنالیتیکس آمار تبلیغ و خیلی از موارد مربوط به تبلیغتان را بررسی و مشاهده کنید.
- شما حق انتخاب دارید که تبلیغتان در دسته موضوعی خاص یا دسته موضوعات متفاوت و متنوع اجرا شود.
- شما میتوانید اجرای تبلیغتان را از طریق ربات تلگرام شرکت راز مشاهده کنید و از امکانات مختلف آن که برای کنترل تبلیغ شما وجود دارد بهرهمند شوید.
تعرفههای تبلیغات تلگرامی راز بر اساس چه فاکتورهایی است؟
۱- تک بنره یا دوبنره یا بنر و ریپلای بودن تبلیغ؛
۲- محدودیت پست تبلیغ شما در خصوص بودن پست آخر، پست آزاد یا پست ویژه؛
۳-تعداد بازدید مورد نظرشما؛
۴- مدت زمان اجرای تبلیغ؛
۵- دسته موضوعیهایی که میخواهید تبلیغ شما را اجرا کنند.
در چه شرایطی تعرفهها بیشتر میشود؟
هرچه دستههای موضوعی مورد نظر شما محدودتر باشد و برای اجرای تبلیغ عجله داشته باشید (ما فرصت کمتری نسبت به حالت عادی داشته باشیم) تعرفه بیشتر خواهد شد.
مطالب مرتبط:
نظرات