واکاوی رشد آمازون: مرور شش عامل اصلی موفقیت جف بزوس در کسب و کار

«جف بزوس» بنیانگذار و مدیرعامل فعلی آمازون که به زودی از این سمت کنار می‌رود، به عنوان تاثیرگذارترین و مبتکرترین متفکر حوزه کسب و کار طی ۵۰ سال گذشته توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند. اما چه رازی در موفقیت وی نهفته است که توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند؟ در این مطلب شش عامل اصلی موفقیت وی در کسب و کار ارائه شده است. آمازون با استفاده از داده‌های مشتریان و رفتارسنجی دقیق آنها، استراتژی‌های خلاقلانه‌ای را در کار پیش می‌برد و با چنین رویکردهایی توانسته فضاهای جدیدی را در بازار برای خود خلق کند. معمولا سازمان‌ها و شرکت‌ها روز اول با انرژی، اهداف و انگیزه خاصی وارد بازار می‌شوند، اما به مرور زمان ممکن است انگیزه‌های خود را از دست بدهند. یکی از نقاط قوت آمازون آن است که توانسته در کنار نوآوری و خلاقیت، فضایی برای جذب بهترین استعدادها را فراهم کند. این شرکت در جذب استعدادها و روش‌های پرورش استعدادهای جدید مکانیزم دقیق و مستند سازی شده‌ای دارد و همواره برای نوآوری و خلاقیت بیشتر روی جذب چنین استعدادهایی سرمایه گذاری کرده است.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات