رایکا اد در الکامپ؛ از درآمد دلاری برای ناشران تا جذب میلیونی کاربر با تبلیغات عملکرد محور

رایکا اد در الکامپ؛ از درآمد دلاری برای ناشران تا جذب میلیونی کاربر با تبلیغات عملکرد محور

رایکا اد روی تبلیغات مبتنی بر عملکرد (Performance Marketing) که به نام ‌ های تبلیغات عملکرد محور و نتیجه ‌ گرا نیز شناخته می ‌ شود، تمرکز دارد. رایکا که به مجموعه ‌ های بزرگی همچون اسنپ، دیجی ‌ کالا و … خدمات ارائه می ‌ دهد، امسال حضور گسترده‌ای در نمایشگاه الکامپ داشته است . همین موضوع بهانه ‌ ای شد تا به سراغ غرفه رایکا اد در سالن ۸ - ۹ نمایشگاه بین ‌ المللی برویم تا بیشتر با فعالیت ‌ های این شرکت آشنا شویم. «محمد نائینی»، مدیر عامل و هم ‌ بنیانگذار رایکا اد مزیت این مجموعه نسبت به سایر آژانس ‌ های تبلیغات دیجیتال را قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای عملکرد و همچنین پشتیبانی قوی عنوان می ‌ کند . او درباره پشتیبانی رایکا اد می ‌ گوید : « من یک جمله را زیاد از مشتریان شنیده ‌ ایم که می‌گویند تیم رایکا ...

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات