دیما در الکامپ؛ تبلیغات نتیجه‌گرا برای شرکت‌ها و ناشران [تماشا کنید]

آژانس‌های تبلیغات دیجیتال امسال حضور پررنگی در نمایشگاه الکامپ دارند. یکی از این شرکت‌ها، دیما است که روی تبلیغات نتیجه‌گرا (performance marketing) تمرکز دارد. این شرکت خدمات خود را در قالب کمپین‌های برندآگاهی (brand awareness) و تبلیغات نتیجه‌گرا ارائه می‌دهد. این شرکت، ابتدا فعالیت خودش را با نام صباد به عنوان بخش تبلیغات دیجیتال شرکت شناخته شده‌ی صباسل آغاز کرد. اما بعدا نام خود را تغییر داد و با نام دیما، فعالیتش را از سر گرفت. در نمایشگاه الکامپ به غرفه دیما رفتیم تا درباره خدمات این شرکت، بیشتر پرس و جو کنیم. در ادامه، گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه دیما در الکامپ را تماشا کنید.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات