رونمایی از اولین شبکه حرفهای کسبوکار مکانمحور کسبینو
در این مراسم مینا مهرنوش، ایدهپرداز و بنیانگذار کسبینو با اشاره به مزیت این شبکه اجتماعی نسبت به سایر شبکهها برای کسبوکارها، اصناف و کلیه افراد حقیقی و حقوقی گفت: مهمترین مزیت رقابتی کسبینو که در دنیا منحصربهفرد است و تاکنون اجرانشده است، تبلیغات مکانمحور است که میتواند اطلاعات مربوط به محصول و خدمات را برای افراد در هرجایی که هستند و براساس موقعیت مکانی برساند. مجید فخری، معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان جغرافیایی کشور نیز با اشاره به نقش خدمات مکانمحور در توسعه فضای کسبوکار کشور گفت: شروع به کار «کسبینو» بهعنوان شبکه حرفهای کسبوکار که براساس دادههای مکانی راهاندازی شده است، اتفاق بسیار بزرگی است که میتواند به نیاز مخاطب و کسبوکارها براساس تحلیل دادههای مکانی پاسخ دهد. وی افزود: نقطه قوت کسبینو بهعنوان شبکه حرفهای کسبوکار ویژگی مکانمحور بودن آن است و کسبوکارهای ایرانی میتوانند در بستر این شبکه اجتماعی براساس دادههایی که در داخل کشور تولیدشده و توسعه پیداکرده و براساس نرمافزار مکانمحوری که دانشمندان و شرکتهای ایرانی دانشبنیان تولید کردند، فعالیت و از خدمات آن استفاده کنند. وی ادامه داد: در بستر این شبکه اجتماعی مکانمحور کسبوکارها و مخاطبان میتوانند کالا و خدمات موردنیاز خود را بر اساس موقعیت مکانی پیدا کنند و به نیاز کاربر براساس دادههای مکانمحور پاسخ داده میشود که بسیار هوشمندانه است. همچنین این امکان برای مشتریان فراهم است که کسبوکار موردنظر خود را براساس موقعیت مکانی جستوجو کنند و از خدمات آن استفاده کنند. بهموجب این طرح هر یک از ذینفعان و مخاطبان حقیقی و حقوقی عضو کسبینو که تمایل به انجام امور خیرخواهانه از طریق به اشتراکگذاری دارائی، کالا و خدمات، دانش، مهارت، کسب و حرفه خود بهصورت رایگان (بلاعوض) در حوزه کسبوکار را داشته باشند، میتوانند آی دی مجازی ویژه کسبینویاری دریافت کرده و در شبکه کسبینو خود و خدمات خیرخواهانهشان را معرفی و ارائه کنند تا متقاضیان چنین خدماتی نسبت به درخواست و دریافت آن از طریق شبکه کسبینو مبادرت کنند.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات