سمینار بین المللی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار می شود

سمینار بین المللی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار می شود

سمینار بین المللی مدیریت فرایندهای کسب و کار برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در تاریخ 7 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، به همت یک واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران، به عنوان تنها نمایند کشور در انجمن بین المللی مدیریت فرایندهای کسب وکار در ایران، سمینار تخصصی BPM در تاریخ 7 دی ماه سال جاری در محل هتل پارسیان استقلال برگزار خواهد شد.

در این سمینار که همزمان با هفتمین نشست BPM DAY است، مهندس جهانگرد تجربه ملی خود با عنوان طراحی و پیاده‌سازی درگاه ملی خدمات دولت هوشمند را با حاضرین به اشتراک می‌گذارد.

پروفسور علیرضا منتظمی (استاد دانشگاه مک مستر کانادا)، دکتر مهرداد کرمانی (رئیس نمایندگی انحصاری ABPMP در ایران)، دکتر آنه روزینات (موسس شرکت فرایند کاوی در هلند)، دکتر آناتولی بلایشوک (رئیس نمایندگی انحصاری ABPMP در روسیه)، دکتر مرضیه بخشنده (محقق پسادکتری در حوزه فرایند کاوی از هلند) و مهندس بهرام ناجدی (مترجم و مدرس کتاب BPM CBOK) دیگر سخنرانان سمینار بین المللی مدیریت فرایندهای کسب و کار  را تشکیل می‌دهند.

در این سمینار یک روزه از گواهینامه بین المللی CBPP نیز رونمایی می‌شود، به همت نماینده ایرانی ABPMP امکان شرکت در آزمون اخذ این گواهینامه در کشور فراهم گردیده است.

    نظرات