مایکت در سالی که گذشت؛ از ارائه قابلیتهای جدید تا رشد ۲ برابری کاربران
اگر چه هدفگذاری این فروشگاه اندرویدی در ابتدای سال، عبور از اصلیترین رقیبشان بود اما این موضوع با وجود رشد چشمگیر و افزایش ۲ برابری تعداد کاربرانش طی یک سال گذشته آنها محقق نشد اما زنگ خطری را برای سایر رقبا به صدا درآورده و نوید رقابتی داغ در سال ۱۴۰۰ را میدهد که همه اینها در نهایت به سود کاربران خواهد بود. «حدیث خسروی»، مدیر روابط عمومی مایکت در این باره به دیجیاتو میگوید هدفگذاری این استور اندرویدی برای سال ۹۹ خیلی بیشتر از آمار و ارقام فعلی بوده است. «جزئیات اپها» نیز از دیگر امکانات اختصاصی این اپ استور برای کاربرانش است که در دو مرحله اسکرول اول و دوم دیده میشود و جزئیاتی از هر اپ و بازی را در اختیار کاربر قرار میدهد. یکی از اصلیترین عوامل رشد قابل توجه مایکت در سال ۹۹، اضافه شدن قابلیتهای اختصاصی به این بازار اندرویدی است که پیشتر به آنها اشاره شد و موجبات سهولت دانلود را برای کاربران فراهم ساخته است. ریتارگتینگ و ریتنشن مارکتینگ از جمله کمپینهایی هستند که به گفته خسروی در کنار جشنوارههای برگزار شده طی یکی دو سال گذشته، مورد استفاده قرار گرفتهاند تا مایکت کاربران جدیدش را حفظ و قدیمیها را بازگرداند و برای آنها اپ و بازیهای بیشتری را نمایش دهند. او با اشاره به برگزاری جشنواره سالانه انتخاب بازی و اپلیکیشن برتر سال توسط کاربران به دیجیاتو توضیح میدهد که با این اقدام، کاربران با با شرکت در نظرسنجیها با سایر اپها و بازیهای برتر آشنا میشوند، همچنین موقعیتی مناسب در اختیار توسعهدهندگان فعال در مایکت قرار داده میشود تا بفهمند کاربران چه میزان علاقه به آنها دارند و به برترین برنامه انتخاب شده، بنری تمام صفحه در اپلیکیشن مایکت داده شده تا مخاطبان بیشتری با آن آشنا شوند.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات