واگذاری تعداد محدودی غرفه در پایگاه صادراتی محصولات ایرانی در قرقیزستان

واگذاری تعداد محدودی غرفه در پایگاه صادراتی محصولات ایرانی در قرقیزستان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال گذشته پس از راه‌اندازی موفق پایگاه صادراتی محصولات ایرانی در قرقیزستان، در نظر دارد تعداد محدودی از فضای این نمایشگاه را به شرکت‌های ایرانی که دارای پتانسیل صادراتی می‌باشند با شرایط ویژه به مدت شش‌ماه در کشور قرقیزستان(شهر بیشکک) و مرکز تجاری آیوگراند کامفورت واگذار نماید تا بتوانند با معرفی محصولات و بازاریابی آنها به فروش صادراتی در کشورهای حوزه اوراسیا و CIS (کشورهای مستقل مشترک‌المنافع) دست یابند.

هزینه‌ها و خدمات به شرح زیر می‌باشد:

هزینه متراژ غرفه برای مدت۶ ماه : هر مترمربع ۲۰۰ دلار(حداقل متراژ ۶ متر) تخفیف‌های ویژه برای متراژهای بیشتر از ۶ متر لحاظ خواهد شد.

ارسال کالا : هزینه‌های حمل و گمرک نمونه محصولات ارسالی به نمایشگاه جهت شروع به مقدار هر مترمکعب ۵۰۰ دلار تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم و بیش از ۲۵۰ کیلوگرم ۷۰۰ دلار(هر تریلی ۲۳ تن و هر واگن ۳۵ تن ظرفیت دارد و هزینه آن ۵ الی ۶ هزار دلار می‌باشد).

پرواز به بیشکک: پرواز از تهران به آلماتی و از آلماتی به بیشکک با اخذ ویزا حدود ۵۰۰ دلار می‌باشد.

جهت اطلاع : در صورتی که نماینده شرکت بخواهد در نمایشگاه حضور داشته باشد، هزینه اقامت و... حدود ماهی ۴۰۰ دلار می‌باشد.

شایان ذکر است شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با حمایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری از حمایت مالی نیز برخوردار شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط حضور در نمایشگاه با شماره تلفن‌های ۰۹۹۰۷۷۱۱۰۸۸ و ۴۰۸۸۳۷۱۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات