هوش مصنوعی در خدمت دانش‌آموزان و دانشجویان برای مدیریت و برنامه‌ریزی درسی

هوش مصنوعی در خدمت دانش‌آموزان و دانشجویان برای مدیریت و برنامه‌ریزی درسی

شرکت دانش‌بنیان ایده پردازان درفک، در حوزه نرم‌افزاری خدمات مختلفی از جمله اپلیکیشن‌های موبایل، تولید بازی‌های موبایل، طراحی وب سایت می‌کند. همچنین به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان از درون شرکت، مبدع چند استارت‌آپ موفق بوده‌ است.

از ویژگی های تولیدات و خدمات این شرکت بهره‌گیری و کمک از هوش‌مصنوعی در زمینه آموزش و اشتراک ویدئو است.

یکی از محصولات شرکت دانش بنیان ایده پردازان درفک، در زمینه آموزش به دانش‌آموزان و دانشجویان طراحی شده است. کاربر اطلاعات مربوط به دروس و زمان مطالعه را در این اپلیکیشن وارد می‌کند. سپس این سامانه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، برنامه‌ریزی لازم را برای کاربر انجام می‌دهد.

این سامانه، بهترین زمان ممکن را برای مطالعه دروس مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به وسیله این برنامه، دانش‌آموزان و دانشجویان، تسلط بیشتری بر برنامه درسی خود دارند و زمان را به شکل بهینه‌تری مدیریت می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن، ارائه گزارش‌های تحلیلی به کاربر است، کاربر می‌تواند نتیجه مطالعات خود را در یک هفته اخیر بررسی کند و نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسد. این سامانه، همچنین زمان‌های خالی برای مطالعه بیشتر را مشخص می‌کند.

شرکت ایده پردازان درفک توانسته است با راه‌اندازی سامانه اشتراک ویدئو خود که برای طیف گسترده‌ای از کاربرها، درآمد ایجاد می‌کند.

این محصول، یک سامانه اشتراک ویدئو است که کاربر از ابتدا، امکان درآمدزایی دارد. در سامانه‌های رایج اشتراک ویدئو، معمولاً کاربرها، تا مدت زمانی امکان درآمدزایی ندارند و حتی ممکن است هیچ گاه نیز نتوانند درآمدزایی کنند، اما در این سامانه، کاربر از ابتدا امکان درآمدزایی دارد.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره  ۰۹۱۱۶۱۸۶۶۸۲ تماس گرفته ویا به نشانی info@dorfaksoft.com ایمیل ارسال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات