بهره گیری از ظرفیت شرکت های پارک خراسان در توسعه استان، مایه افتخار است

بهره گیری از ظرفیت شرکت های پارک خراسان در توسعه استان، مایه افتخار است


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری خراسان گفت: بهره گیری از ظرفیت شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان در توسعه استان، مایه افتخار است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان؛ مهندس موسوی کاخکی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، یاوری مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و همچنین مهندس روحبخش مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت و جمعی از مدیران و کارشناسان استانداری خراسان رضوی امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه سال جاری از پارک علم و فناوری خراسان و شرکت های دانش بنیان آن بازدید کردند.

دکتر قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان، هدفگذاری پارک خراسان در حوزه هوشمندسازی را عنوان کرد و تضمین خرید دانش فنی را نکته کلیدی در حل پاره ای از مشکلات شرکت ها دانست.

وی همچنین ضمن معرفی سامانه مدیریتی ایجادشده در پارک علم و فناوری خراسان، مزایای این سامانه را بررسی وضعیت شرکت ها، گزارشات و ... را به صورت آنلاین عنوان کرد.

مهندس موسوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از این بازدید و آشنایی با حوزه هوشمندسازی شرکت های پارک خراسان، تکمیل زنجیره ارتباطی شرکت های دانش بنیان، پارک علم و فناوری، سرمایه گذاران، دانشگاه ها و ... را مهم دانست و حمایت و پشتیبانی از این شرکت ها در توسعه استان و کشور را هدف تمام دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

دکتر جاهدی مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک خراسان، پتانسل ارزشمند حوزه فناوری اطلاعات در استان خراسان رضوی را یادآور شد و پارک علم و فناوری خراسان را مرکزی درجهت همگرایی نخبگان دانست.

جاهدی نقش پارک در توسعه ستادهای توسعه فناوری استان را بیان و از جمله تدوین سند شهر هوشمند مشهد را حاصل تلاش و پتانسیل شرکت ها و نخبگانی دانست که توسط پارک خراسان گرد هم آمده اند.

عربشاهی مدیر مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک خراسان، تلاش در جهت رشد و توسعه صنایع خلاق به ویژه در استان خراسان رضوی را مطرح و صنایع خلاق را حوزه مهمی در زمینه صادرات دانست.

دکتر امینی معاون حمایت و پشتیبانی فناوری پارک، تفاوت اصلی پارک علم و فناوری با دانشگاه ها و سایر مراکز پژوهشی را حضور جوانانی دانست که خود ارزش آفرین شده اند.

در پایان مهندس مظلوم زاده مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری خراسان مزایای حضور شرکت ها در پارک را بیان کرده و به معرفی کمیته توسعه دانش بنیان استان در پارک پرداخت.

شایان ذکر است مسئولین استانداری از شرکت های دانش بنیان آهار شرق، بهپویان امین منتظر و اتوماسیون اداری حسیب بازدید کرده و از نزدیک با دستاوردهای آنان آشنا شدند.

عضو اینستاگرام پارک شوید



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات