فعلا به بحث رقابت توجه نمیکنیم
یکی از مشکلاتی که داروخانهها و مراکز درمانی جهت تامین اقلام مورد نیازشان با آن روبرو هستند، مواجهه با تعداد زیادی ویزیتور و فروشنده و همینطور دسترسی محدود به تامینکنندگان و وجود واسطههای متعدد است که باعث افزایش چشمگیر قیمت برخی از کالاها خواهد شد. مدیبورس در واقع با برقرای ارتباط مستقیم بین این دو بخش باعث میگردد تا داروخانهها و مراکز درمانی در سریعترین زمان ممکن به تعداد زیادی از تولیدکنندگان و تامینکنندگان اصلی کالاها دسترسی داشته و نیاز خود را برطرف نمایند که قطعا سرعت و قدرت انتخاب و کاهش قیمت را به همراه داشت؛ به خصوص که تسویههای خود با تامین کنندگان را نیز از کانال مدی بورس و به صورت آنلاین انجام خواهند داد. همچنین بر بستر مدی بورس و ایجاد فضای رقابت بین تامین کنندگان و با کاهش چشمگیر هزینههای نیروی انسانی و توزیع و فروش، حاشیه سود بیشتر، یکی دیگر از دستاوردهای این پلتفرم برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان خواهد بود. به همین خاطر ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با تشکیل تیمهای توانمند و استفاده از افراد متخصص و همکاری و همراهی با مجموعهها و استارتاپ هایی که زمینه ایجاد همافزایی در جهت خلق ارزشهای بیشتر با آنها وجود دارد، خود را همراه و همگام با بازار نموده و در رشد این بخش از صنعت تاثیرگزاری بسزایی داشته باشیم. ابتدای سال ۹۹ و با شروع پاندمی کرونا و تغییر رفتار مردم و رفتار در بازار، ما به پیاده سازی مدیبورس را آغاز کردیم و در پایان سال ۹۹ مدی بورس به بازار عرضه شد. با رفتارهایی که از داروخانهها و تولید کنندهها حس کردیم، به این فکر کردیم که چه ارزشی میتوانیم برای بقیه داشته باشیم و با توجه به اینکه ما ۱۵ سال سابقه کار داریم با مشکلات به خوبی آشنا هستیم. بازار ما در حوزه B۲B خیلی بزرگ است و اکثر فروشگاهها B۲C هستند و ادبیات و نحوه کار کردن با داروخانهها را بلدند. پخش B۲B یک صنعت خیلی بزرگ است که به مرور در لایههای دیگر و B۲G هم تغییر خواهد کرد.
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات