۳ گام برای جلب توجه خریداران در کسب و کار
تصور کنید در یک شرکت نرم افزاری کار میکنید که اپهای موبایلی «سفارش و تحویل غذا» را برای رستورانها توسعه میدهد. در سال ۲۰۱۸، مشتریان بالقوه اطلاعات، گزینهها و دیدگاههای بسیار زیاد و متنوعی از طرف سهامداران رقیب در اختیار داشتند که هنگام خرید میتوانستند آنها را مد نظر قرار دهند. امروزه وظیفه اصلی فروشنده این است که تصمیمات خرید را با کمک به سهامداران مختلف در درک مشکلات کسب و کارشان و توافق در مورد روش صحیح برای حل آنها، آسانتر کند. سه مرحله ساده برای تاثیرگذاری بر مشتریان احتمالی و متقاعد کردن آنها برای اینکه وقتشان را در اختیار شما قرار بدهند جمع آوری این دادهها به ناچار شما را در جایگاه مشتری قرار میدهد و به شما کمک میکند زمینه را برای پاسخ به نیاز آنها متناسب کنید. اهداف و اولویتهای مربوط به هر یک از سهامداران را که برای بستن یک معامله باید در سازمان به آن دسترسی داشته باشید، ترسیم کنید. نقش شما به عنوان فروشنده این است که مشخص کنید سهامداران در کدام جنبه از راه حل خود توافق و اجماع نظر دارند. اگر در شرکت نرم افزاری در بازار اپهای موبایلی سفارش غذا کار میکنید، مشتریان بالقوه شما باید از بین چندین تامین کننده یکی را انتخاب کنند. با ایجاد سهولت در فرایند خرید و مطابقت آن با اولویتهای خود، آنها را مجاب کنید که وقت شان را به شما بدهند.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات