ارزهای رمزپایه صاحب پیام رسان اختصاصی شدند

اپلیکیشن پیام رسان بی چت (Bee Chat) پلتفرمی برای آسان سازی مبادلات ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و تبادل اطلاعات میان آنها به وجود آورده است.

به گزارش اکوسیستم، در طی چند ماه اخیر بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است و سایت‌ها و پلت‌فرم‌های بسیاری نیز برای استخراج بیت کوین به وجود آمده‌اند.

دولت‌های بسیاری از قبیل بعضی از دولت‌های اروپایی همواره مردم و سرمایه گذاران را از مبادله، نقل و انتقالات پول توسط ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین منع کرده‌اند و در مورد سرمایه گذاری در این نوع ارزها که در حقیقت وجود فیزیکی ندارند، هشدار داده‌اند؛ آنان اعتقاد دارند که ارزش ارزهای دیجیتالی حبابی است و به زودی حباب قیمت آنها می‌ترکد.

علیرغم مخالفت‌های بسیار، ولی باید این حقیقت را پذیرفت که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده با استقبال بی نظیر کاربران در سراسر دنیا مواجه شده است و این امر منجر به این گردید که سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری یک پلتفرم یا درگاه اختصاصی به منظور استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای مشابه به وجود آورند.

به تازگی اپلیکیشن پیام رسان بی چت (BeeChat) جهت سهولت در دسترسی و استخراج ارزهای رمزپایه آغاز به کار کرده است، بی چت نخستین اپلیکیشن پیام رسان در جهان خواهد بود که به همه علاقمندان سرمایه گذاری و مبادله با ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، خدمات و سرویس‌های اینترنتی و آنلاین فراوانی را ارائه خواهد داد.

پلتفرم فوق از رمزنگاری کامل (end-to-end encryption) استفاده می‌کند و انواع روش‌های ارتباطاتی مانند ارسال پیام، برقراری تماس‌های ویدئویی و صوتی را برای کاربران خود مهیا می‌کند.

این پیام رسان بیش از 10 ارز رمزپایه را پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در یک کیف پول دیجیتالی ذخیره و بین کاربران مبادله شود. همچنین این پلتفرم امکاناتی را نیز برای سهولت تبادل اطلاعات در مورد بازار ارزهای رمزنگاری شده و بلاک چین در اختیار کاربران قرار خواهد داد. پیش بینی می‌شود این پیام رسان نظر میلیون‌ها کاربر را در جهان به خود جلب کند.

    نظرات