چگونه در صنعت خود پیشگام شویم؟
علی پایانی، یکی از موسسان و مدیر آژانس بازاریابی دیجیتال LookinLA است که بهعنوان یکی از بهترین شرکتهای بازاریابی در لسآنجلس شناخته شده است. ژانویه امسال، این شرکت اعلام کرد با وجود بحران کرونا، بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته و در سال ۲۰۲۰، ۱۰۰ درصد مشتریان خود را حفظ کرده است. از جمله خدمات اصلی این شرکت، ارائه استراتژیهای بازاریابی و برنامهریزیهای دادهمحور است که شامل تحلیلهای رقابتی، آنالیز شکاف، ترندها، تحولات و توسعه محتوا میشوند، بههمراه جدول زمانی اجرا و برنامه عملیاتی. گرچه بازار در این دوران، نوسانهای بسیاری داشته، اما LookinLA توانسته با حفظ انعطافپذیری و طراحی استراتژی جامع بازاریابی متناسب با هر مشتری، به رشد آنها کمک کند. هدف این شرکت، توانمندسازی کسبوکارها و رهبران حوزه تکنولوژی است که با اعتمادبهنفس، ایدههای جسورانه خود را بهاجرا درآورند. ماموریت ما این بود که با استفاده از استراتژیهای بازاریابی دادهمحور، به طیف گستردهای از شرکتها کمک کنیم تا در حوزه خود، پیشگام شوند. بهعنوان یک شرکت، استراتژی ما، برنامهریزی مبتنی بر سناریو است، یعنی برنامهریزی برای کمپینها با تمرکز بر ۶ تا ۹ ماه آینده. ما انتظار داریم که (در آینده)، خیلی از شرکتها برای کاهش هزینههای سربار، بهجای تیمهای داخلی، با شرکتهای دیجیتال خارجی کار کنند و این مبالغ، صرف طرحها و برنامههای بازاریابی دیجیتال شود. یکی از فعالیتهای لذتبخش بهعنوان کارآفرین، این است که با تیمم، سخت کار میکنیم تا برای شرکت خودمان و طیف وسیعی از مشتریان، استراتژیهای موفق طراحی کنیم. اوایل راهاندازی شرکت، فهمیدم که شرکتهای بازاریابی کوچک، معمولا در همان سال اول ورشکست میشوند چون دنبال مشتریهای اشتباه میروند و خدمات محدود و بیکیفیت و ارزان ارائه میکنند.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات