در نشست معرفی سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا) مطرح شد / استفاده از سامانه امتا چه مزیتی برای کسب‌وکارها دارد؟

سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی (امتا)، با هدف رفع نیاز کسب‌وکارهای الکترونیکی در خصوص شناسایی و احراز کاربران و همچنین تسهیل فرآیند تعامل مشتریان با کسب‌وکارها طراحی و پیاده‌سازی شده است. نشست معرفی این سامانه ۲۸ مردادماه با حضور بهنام امیری، معاون تسهیل تجاری توسعه کاربردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیک و سید صدرالدین نورالدینی، مدیر سامانه ملی احراز مشتریان تجارت الکترونیکی برگزار شد. . احراز هویت در سامانه امتا سطوح‌بندی شده است بهنام امیری، معاون تسهیل تجاری توسعه کاربردهای مرکز توسعه تجارت الکترونیک در ابتدای این نشست با بیان اینکه در فرآیند شناخت مشتری هویت سنجی اولین نیازی است که مطرح می‌شود، گفت: « کسب‌وکارها نیاز دارند بتوانند طی این فرآیند احراز صلاحیت مشتری را نیز انجام دهند اما داده‌های کافی برای انجام این کار را ندارند. با توجه به این نیاز از اواخر پاییز سال گذشته شروع به مطالعه و بررسی نیاز احراز هویت کسب‌وکارها کردیم و از تجربه ...

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

    منبع خبر

    راه پرداخت

    راه پرداخت

    رسانه فینتک ایران

      نظرات