گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا منتشر شد

گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا منتشر شد

استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟ گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا در فصل‌هایی جداگانه و مفصل به رفتار کاربران در خرید اینترنتی از دیجی‌کالا، نرخ رضایت مشتریان از عملکرد دیجی‌کالا در زمینه‌های مختلف، آمار و داده‌های مرتبط با فروشندگان مار‌کت‌پلیس (بازارگاه) دیجی‌کالا، بسترهای فناورانه دیجی‌کالا، کالاها و برندها و همچنین رویدادها و اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا در سال ۹۹ پرداخته است. گزیده‌ای از آمار دیجی‌کالا که در این گزارش ارائه شده است: بیش از ۳۰ میلیون بازدید یکتا در ماه از پلتفرم دیجی‌کالا

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

    منبع خبر

    شنبه پرس

    شنبه پرس

    شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات