استارتاپ های برتر بخش رقابتی الکام استارز ۹۶ معرفی شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، اسامی ۲۰ استارتاپ برتر بخش رقابتی سالن الکام استارز در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ را اعلام کرد.

به گزارش اکوسیستم، در این دوره از برگزاری الکام استارز سه مدل برای ارائه ایده استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده بود که در بخش رقابتی استارتاپ‌ها با یکدیگر برای متقاعد کردن داوران و منتورها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

۲۰ استارتاپ برتر بخش رقابتی ارائه‌های الکام استارز این دوره که از سوی داوران انتخاب شدند، عبارتند از نواک، بازار آنلاین خدمات استادکار، موزرا، برکت، لوکز، لینکپ، خانه داران و نولا، ویزلاک، چوبید، ردکالا، تحلیل ارتباط برنا، کامنت ماینر، پیاده، کیف پول شخصی نیوُ، ابرآروان، اسمارت وای فای، دیاگ، می بریم، کتابخوان الکترونیک دانا و شباویز. ۱۰ استارتاپ برتر در این میان به شرح زیر است:

1- تحلیل ارتباط برنا

2- موزرا

3- کامنت ماینر

4- بازار آنلاین خدمات استادکار

5- پیاده

6- نواک

7- برکت

8- کیف پول شخصی نیوُ

9- لوکز

10- ابرآروان

به سه استارتاپی که در رقابت تنگاتنگ موفق به کسب بالاترین امتیاز از سوی داوران شدند، جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود، همچنین به ۷ استارتاپی که رتبه های سوم تا دهم را کسب کرده‌اند نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

امسال سالن الکام استارز دو فرصت دیگر نیز برای ارائه استارتاپ‌ها در نظر گرفته بود که در مدل اول استارتاپ‌ها فرصت ارائه ایده‌های کسب وکار خود را برای داوران و منتورها داشتند و عمدتا بر آموزش و افزایش مهارت‌های گروهی و تیمی استارتاپ‌ها تاکید داشت و برای ایجاد آمادگی آنها پیش‌بینی شده بود.

فرصت دومی که طبق استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده بود، حضور سرمایه گذاران در مقام داور بود. در این مدل استارتاپ‌ها به جای منتورهای الکام استارز برای سرمایه گذاران، ایده‌های خود را ارائه می‌کردند و برای جلب حمایت آن‌ها با یکدیگر رقابت می‌کردند.

    نظرات