رشد ۲۰۰درصدی استارتاپ دکتر دکتر
را آغاز کرد که بعد از مدت کوتاهی بهعنوان مدیرعامل این مجموعه انتخاب شد تا بار دیگر توانایی خود را در عرصه بازار سلامت حدود ۳۰هزار میلیارد تومانی ایران نشان دهد. «دکتر دکتر»، از سال ۹۴ فعالیت خود را بهعنوان یکی از استارتآپهای پیشرو حوزه سلامت دیجیتال ایران و با هدف ارائه راهکارهای نوآورانه و آنلاین در زمینه نوبت دهی به بیماران آغاز کرد. گستردگی و پوشش وسیع خدمات دکتر دکتر که شامل تمامی استانها و بسیاری از شهرهای ایران میشود، باعث شده است تا طیف وسیعی از کاربران بتوانند از هر نقطهای در سریع ترین زمان به پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص دسترسی داشته باشند. استارتآپ «دکتردکتر»، هماکنون بهعنوان یکی از استارتآپهای پیشرو در حوزه نوبتدهی آنلاین و همکاری با پزشکان متخصص و فوق تخصص برنامهها و خدمات خود را در حوزههای نوین سلامت دیجیتال ازجمله مشاوره تلفنی با پزشکان، نوبتدهی پزشکان عمومی، اعزام پزشک و پرستار به منازل، خدمات آزمایشگاه در منزل، خدمات دامپزشکی و … ارائه میکند. این در حالی است که با توجه به شیوع کرونا و شکلگیری فرهنگ آنلاین رشد چشمگیر «دکتر دکتر» بدون استفاده از بازاریابی مستقیم اتفاق افتاد، اما در انتهای ۹۹ در این رابطه اقداماتی انجام دادیم و قطعا فعالیتمان را گسترش خواهیم داد. همچنین به افراد در سراسر کشور این فرصت را میدهیم تا بتوانند بهراحتی از دکترهای متخصص که سرشان شلوغ است، برای روز و ساعت دلخواهشان وقت بگیرند. حتی ما تمدید مدارک را هم مدنظر داریم تا چنانچه این پروانه تمدید نشده باشد، پزشکان را از چرخه کنار بگذاریم، اما در مورد اینکه کدام دکتر برای افراد بهتر است، اقداماتی را در نظر داریم که با انجام آن افراد بتوانند دکتر موردنظرشان را متناسب با مشکل خاصی که دارند، انتخاب کنند. شرافتی در مورد طرح خدمات پزشکی در محل میگوید: از یک ماه پیش در هر محلی که افراد حضور دارند، میتوانند از خدمات پزشکی مانند تست کرونا، آزمایشهای کوچک، اعزام کادر درمان، پرستار، متخصص و فوق تخصص و حتی گرفتن اکو قلب استفاده کنند. مدیرعامل «دکتر دکتر» میافزاید: ما مشکل نقدینگی نداریم، اما دنبال سرمایهگذار هستیم که بتوانیم بیزینس را بیش از گذشته تقویت کنیم چون اعتقاد داریم صنعت سلامت بسیار وسیع است و میتوانیم یک اکوسیستم سلامت درست کنیم.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات