تیپاکس به شکایات مشتریان رسیدگی می‌کند/ جوابیه تیپاکس به مشتریان ناراضی

تیپاکس به شکایات مشتریان رسیدگی می‌کند/ جوابیه تیپاکس به مشتریان ناراضی

مبلغ جبران خسارت طبق ارزش اظهاری مشتری (اعلام شده از طرف فرستنده) درخصوص بسته خود تعیین می‌شود. بنابراین این مبلغ کاملا به عهده فرستنده بوده و هنگام تحویل بسته به نماینده تیپاکس ثبت و اعمال می‌شود. اما برای رسیدگی به بسته‌های آسیب‌دیده نیز قوانینی تعیین شده است؛ مانند بازرسی محتویات بسته که هم در وب‌سایت تیپاکس به‌صورت شفاف ذکر شده و بارها نیز از طریق رسانه‌های اجتماعی تیپاکس و همچنین نمایندگان سراسر کشور به مشتریان عزیز اعلام شده‌ است. همچنین از لحاظ زمانی، مدت مشخصی برای ثبت هر نوع شکایت تعریف شده است که تمامی این شرایط و دیگر موارد مرتبط با ممنوعات قانونی در وب سایت تیپاکس به آدرس tipaxco. در فضای توییتر، برای شنیدن صدای مشتریان خود، توییتی در صفحه منتشر شده و از همه افرادی که به نحوی در تجربه خدمات تیپاکس با مشکلی مواجه شده‌اند دعوت شده تا مشکل خود را مطرح کنند. تیپاکس همانند گذشته، آماده شنیدن نظرات مشتریان خود است؛ همانطور که تا پیش از این، با رصد نظرات منتشر شده، به دنبال شناسایی و پاسخگویی به مشتریانش بوده است.

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

    منبع خبر

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات