رشد ۱۱ برابری پلتفرم تور علی‌بابا در فاصله یک سال از رونمایی

امروز این شرکت که با بیش از ۴ میلیون بازدید روزانه حدود ۴۵ درصد کل بازار گردشگری آنلاین ایران را در اختیار دارد، به‌طور رسمی از میزان استقبال مردم از این خدمت پرده برداشت و اعلام کرد تنها در فاصله ۱۲ ماه از شروع به کار محصول تور، در دشوارترین سال صنعت گردشگری کشور تاکنون رشدی ۱۱ برابری در تعداد فروش و نزدیک به ۳۰ برابری در حجم ریالی را تجربه کرده است. این در حالی است که بازار گردشگری در سراسر دنیا به‌مجرد همه‌گیری به‌طور جدی دچار مشکل شده و بسیاری کسب‌وکار خود را متوقف کرده‌اند. به نظر می‌رسد تغییر رفتار جامعه از خرید حضوری به آنلاین، رفع مشکلات موجود در نسخه‌های قبلی این محصول و استقبال آژانس‌های آفلاین کشور برای فروش در این بستر در دوران کرونا، از دیگر موارد موثر در این آمار رو به رشد است.

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

    منبع خبر

    شنبه پرس

    شنبه پرس

    شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات