پیشرفت ایران در زمینه تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی بی‌نظیر است

پیشرفت ایران در زمینه تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی بی‌نظیر است

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری در نشست مشترکی با محمدعلی نیلفروش زاده رییس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی و هیات علمی این مرکز، بیان کرد: مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی یکی از مراکز تحقیقاتی شاخص در این حوزه است و خوشحالیم در سرزمین مادری افراد مستعد و سخت کوشی داریم که بدون پول دولتی تا این حد پیشرفت می کنند.

وی با بیان اینکه روند علمی مراکز تحقیقاتی از تولید مقاله به تولید محصول گسترش یافته است، افزود: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این حوزه، تلاش می کند تا راه را برای تولید محصولات این حوزه هموارتر کند.

محمدعلی نیلفروش زاده رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت های مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی، گفت: با وجود اینکه سالهای زیادی از تولد مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی نمی گذرد؛ امسال رتبه اول را در میان سایر مراکز تحقیقاتی حوزه پوست کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: این مجموعه نخبگان و رتبه های اول برد تخصصی حوزه پوست و سلول های بنیادی را گرد آورده است تا از تخصص آنها به صورت درستی بهره ببرد.

پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات