محمد صادق خیاطیان، رئیس مرکز بررسی‌‌های استراتژیک ریاست‌ جمهوری شد


دکتر محمدصادق خیاطیان، عضو کمیسیون دائمی پارک علم و فناوری خراسان، با حکم رئیس جمهور به‌ عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان ؛ متن حکم خیاطیان که پیش از آن به عنوان رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان فعالیت می‌کرد، به شرح زیر است:

در اجرای ماده (۴) شرح وظایف مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، با عنایت به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جناب عالی در امور استراتژیک، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عداللت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با استفاده از کلیه ظرفیت های نخبگانی و اندیشگاهی کشور در تولید اندیشه و محتوای راهبردی مورد نیاز دولت در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کوشا باشید.

توفیقات روزافزون آن جانب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسالت می نمایم.

آیت‌الله ابراهیم رئیسی

شایان ذکر است دکتر محمدصادق خیاطیان، یکی از اعضای حقیقی کمیسیون دائمی پارک علم و فناوری خراسان نیز می باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات