استفاده از طرح لیزینگ فناوری توسط شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری

استفاده از طرح لیزینگ فناوری توسط شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری

میلاد صدرخانلو، رئیس مرکز فن بازار ملی ایران در فستیوال نوآوری های صنعت سرامیک، کاشی و لعاب که روز سه شنبه ۵ شهریور ۹۸ در سالن همایش های اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از پارک علم و فناوری یزد به عنوان یکی از فن بازار های خوب کشور بابت برگزاری این رویداد، اظهار امیدواری کرد: این تلاش ها به حمایت از نوآوری در صنعت کاشی و سرامیک منجر شود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، وی با بیان اینکه شبکه ی فن بازار ملی ایران در سال ۹۲ با ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئول و متولی مدیریت بازار فناوری کشور شد، گفت: در حال حاضر شبکه ی فن بازار در ۲۰ استان کشور دارای دفاترفن بازار منطقه ای است و از جمله این استان ها، استان پرتلاش و پر افتخار یزد است و تلاش داریم فن بازار های تخصصی را در منطقه ی الف نقشه ی جامع علمی کشور ایجاد کنیم.
صدرخانلو با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب به ۱۴۰ میلیارد تومان ترنور فناوری در فن بازار ملی داشتیم و توانستیم عرضه کنندگان فناوری را به بازار متصل کنیم، گفت: تلاش اصلی ما برای همرسانی و هم زبانی عرضه و تقاضای فناوری است، عرضه کنندگان یک فناوری نیاز دارند تا فناوری عرضه شده آن ها خریداری شود و ما با استفاده از روش ها و ابزار های مختلف به این امر کمک می کنیم.
صدرخانلو با اشاره به نقش بروکر ها در نظام تبادلات فناوری و محصولات فناورانه در کشور افزود: فن بازار در سراسر کشور ۴۰ بروکر فناوری دارد و این بروکر ها هستند که مزیت رقابتی ما بوده و به تک تک آن ها افتخار می کنم.
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران طرح لیزینگ فناوری را یکی از طرح های خوب صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد و افزود: در طرح لیزینگ فناوری اگر شما محصول فناورانه ای را دارید و مشتری آن محصول را هم سراغ دارید اما مشتری شما نقدینگی کافی را ندارد تا فناوری شما را از شما خریداری کند ما به کمک صندوق نوآوری و شکوفایی می توانیم در قالب لیزینگ این خلا را پوشش دهیم.
وی تصریح کرد: استفاده از این طرح منحصراً متعلق به شرکت های دانش بنیان نیست و شرکت های فناور که در پارک های علم و فناوری مستقر هستند نیز می توانند از این طرح استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات