احسان، پروژه ای جذاب در قلب بازار تهران

احسان، پروژه ای جذاب در قلب بازار تهران

احسان، پروژه ای جذاب در قلب بازار تهران

پروژه احسان واقع در بازار عباس‌آباد به مساحت ۳ هزارمترمربع و زیربنای ۱۲۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه تجاری در حال اسکلت‌گذاری است و همچنین با اتمام این پروژه برای بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم  اشتغالزایی انجام خواهد شد. ضمن اینکه درحال حاضر در منطقه امین حضور پارکینگی ۱۰ طبقه در حدود ۴۴۰ واحد نیز در مرحله ساخت است. در این شماره با رضا نظری، یکی از مالکان مجتمع تجاری احسان و از کارآفرینان بازار تهران که بیش از ۳۵ سال است در حوزه ساخت‌وساز واحدهای تجاری و مسکونی در اکثر نقاط ایران (خصوصا تهران) فعالیت مستمر دارد، گفت‌وگویی داشته ایم که شرح کامل آن در ادامه می‌آید. ‌

به عنوان سوال نخست بفرمایید که انگیزه شما از ساخت مجموعه «مرکز خرید احسان» چه بود؟

باتوجه به اینکه مجتمع‌های تجاری فراوانی در بازار تهران در زمان گذشته و حال احداث شده است، صرفا اینجانب از دید تجاری به این موضوع ورود نکرده‌ام و هدفم از ایجاد این مجموعه بهبود شرایط رفاهی کسبه محترم و مشتریان مراجعه‌کننده چه در قالب خرید و چه بازدید از بازار، بوده است. در ایده و فکر خودم به این نتیجه رسیدم که مجتمع تجاری احسان را متفاوت از مراکز خرید دیگر اعم از سرا، تیمچه و پاساژها ایجاد نمایم. به فضل الهی این مجموعه در خور تحسین کسبه بازار تهران و حتی مراجعه‌کنندگان خارج از تهران و شهرستان‌ها و خصوصا توریست‌ها در قلب بازار تهران خواهد شد.

لطفا پیرامون مشخصات مرکز خرید احسان برای مخاطبان ماهنامه تجارت طلایی توضیحاتی ارائه دهید

مجتمع تجاری احسان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران است که در زمینی به وسعت سطح اشغال حدود ۳ هزارمترمربع با زیربنای حدود ۱۲۰۰۰ مترمربع در محدوده بازار عباس‌آباد – کوچه حسام لشگر است،که بیش از ۴۲۰ واحد تجاری با مساحت‌های متنوع از ۸ تا ۳۵ مترمربع در ۵ طبقه تجاری را در خود جای داده است. ساخت این مجموعه با استفاده از علم روز دنیا و همچنین متریال لوکس انجام می‌شود.

این مجتمع دارای ۴ ورودی بزرگ و بی‌نظیر از جهات شمال و جنوب و شرق ملک بوده و دسترسی به مجموعه از بازار عباس‌آباد، کوچه حسام لشگر و کربلایی است. در این مجموعه صنف انواع پوشاک بنکدار در ۵ طبقه (زیرزمین منفی دو (۲-) تا طبقه‌ دوم(۲+) فعالیت می‌کنند.

از دیگر امکانات این مجتمع کافی‌شاپی دنج و مدرن در طبقه منفی دو و رستوران‌های متنوع در طبقه دوم است. دسترسی مناسب به تمام طبقات با پله برقی‌های متعدد و آسانسورهای پانوراما وجود دارد.

آسانسور باری ۱۷ و ۱۵ نفره ،سیستم تهویه مرکزی برای واحدهای تجاری و مشاعات، انشعاب آب برای تمامی واحدهای تجاری ،واحدها با ارتفاع ۴ متر و ۲۰ سانتی متر از مزایای مجموعه ما است.

این پروژه از لحاظ لوکیشن در چه موقعیتی قرار دارد؟

در نزدیک‌ترین مکان به بازار عباس آباد و دارای ۲ ورودی در حسام لشگر و کربلایی‌هاست.فاصله کمتر از ۵ دقیقه از متروی خیام از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه است.

باتوجه به محمدوده قرارگیری مرکز خرید احسان و همچنین وجود چند مرکز تجاری دیگر دراین محدوده تصور میکنید این مجموعه با چه استقبالی از سوی مراجعین روبرو شود؟

به دلیل خصوصیات برتری که این پروژه نسبت به تمامی پاساژهای بازار اعم از ورودی‌های بی‌نظیر، راهروهای عریض و دلباز، حفظ بافت تاریخی بازار در نمای پاساژ در کنار به روز بودن امکانات و همچنین لوکیشن خاص و در دسترس بودن آن می‌تواند توجه مشتریان و کسبه را جلب نماید.

کدام برندها در مرکز خرید احسان حضور خواهند یافت؟

به صراحت می‌توانم بگویم برندهای در خور که دارای سابقه درخشانی در تولید پوشاک است، با ما همکاری می‌کنند.در مرحله اول اولویت بنده حمایت از برندهای مطرح ایرانی است چرا که وظیفه خود می‌دانم که از برندهای کشورم حمایت کنم تا در زمینه اقتصاد کشور و اشتغالزایی رونقی شگرف ایجاد کنم.

لطفا پیرامون مزایا و امکانات مجموعه « مرکز خرید احسان » توضیحاتی ارائه دهید

تعداد کم واحد تجاری در متراژهای متنوع در مساحت بالا، دسترسی عالی به پاساژ از چند مسیر، استفاده از بهترین و به‌روزترین متریال لوکس دنیا، دارای ویدهای بزرگ، راهروهای عریض با نورگیر فوق‌العاده، سیستم تهویه مجزا برای هر واحد، استفاده از شیشه‌های سکوریت برای نمای واحدها و دیگر امکانات فوق‌العاده جهت راحتی کسبه محترم.

ویژگی منحصر به فرد پروژه مرکز خرید احسان چیست؟

حفظ بافت تاریخی در کنار به‌روز بودن - کیفیت بالا در جهت آسایش کسبه و مشتریان

استراتژی جذب مشتری در « مرکز خرید احسان » به چه نحوی است؟

جذب هدفمند مشتری مجموعه اعمال و تاکتیک‌هایی است که ما برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی استفاده می‌کنیم . مهم‌ترین آن صداقت در ساخت‌وساز و بها دادن به مشتریان است. تمام سعی ما بر این است که همکاری سالم و مسالمت‌آمیزی با کسبه گرامی داشته باشیم. آن‌ها را از خودمان بدانیم و حتی از نظرات سازنده آن‌ها در جهت بهبود هرچه بیشتر پروژه کمک بگیریم.

از نظر شماعوامل موفقیت یک مجموعه تجاری چه مواردی هستند؟

از دیدگاه بنده، هر سازمانی که می‌خواهد به موفقیت دست پیدا کند و در بازار رقابت باقی بماند، به این پنج عامل حیاتی نیاز دارد : کارکنان کوشا و وفادار، هدف مشخص ، فرایندها و عملیات های سازنده در جهت پیشرفت ، منابع مادی ، مشتری ‌ها

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات