شرکت ساینا پردازش گسترش شرق - همیاب ۲۴ دانش بنیان شد


شرکت ساینا پردازش گسترش شرق با برند همیاب ۲۴عضو پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور، موفق به اخذ مجوز دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، شرکت فناور سایناپردازش گسترش شرق با برند همیاب ۲۴  عضو پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور، موفق به اخذ مجوز دانش بنیان از معاونت علمی رئیس جمهوری گردید.

شرکت ساینا پردازش گسترش شرق با برند همیاب ۲۴، دارای سامانه استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سرقتی/ مفقودی در کشور می‌باشد. این سامانه با حمایت پارک علم وفناوری خراسان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌ها، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است. سامانه همیاب ۲۴ با ارایه قابلیت "استعلام رجیستری گوشی" و "استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ" گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته است.

شرکت ساینا پردازش گسترش شرق، در سال ۱۳۹۵ با پذیرش در مرکز رشد فناوری نیشابور به خانواده شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان پیوست، و با جدیت و پشتکار تیم جوان، متخصص و با انگیزه خود و حمایتهای پارک علم و فناوری خراسان - مرکز رشد فناوری نیشاور پس از طی دوره های رشد مقدماتی و رشد، اکنون عضو پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات