متخصصان هوش مصنوعی به بازار کسب‌وکار دیجیتال پیوند می‌خورند

متخصصان هوش مصنوعی به بازار کسب‌وکار دیجیتال پیوند می‌خورند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با شکل گیری زیست بوم کارآفرینی و نوآوری در کشور، مفاهیم و رویدادهای جدیدی پا به عرصه اقتصاد، فرهنگ و جامعه گذاشتند که هر کدام از این مفاهیم بیگانه می توانند انقلابی بزرگ در اقتصاد و اشتغال کشور ایجاد کنند. رویدادهایی که علوم نوین را نشانه رفته اند و مدل توسعه اشتغال در کشور را تغییر داده اند.

بوت کمپ ها دوره های فشرده ای هستند که شما را برای ورود به بازارکار آماده می کنند. دوره هایی جدی و پر از چالش های متفاوت برای اینکه بتوانید توانایی خود را در حوزه کاریتان بالا ببرید.


معرفی فعالان صنعت هوش مصنوعی به سرمایه‌گذاران

یکی از این بوت کمپ هایی که با استقبال خوبی روبرو است بوت کمپ تخصصی هوش مصنوعی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه مدل کسب و کارهای حوزه هوش مصنوعی و تربیت تیم‌های کارآفرین برای فعالیت در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برگزار می شود.

از دیگر اهداف این رویداد تخصصی، می توان به «توسعه پلتفرم‌های سرویس‌دهی در حوزه هوش مصنوعی»، «معرفی علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های مدیریت و بازاریابی به تیم‌ها و متخصصان هوش مصنوعی به منظور توسعه آن‌ها و تبدیل شدن به کسب و کار حوزه هوش مصنوعی»، «انتخاب چند تیم برای سرمایه‌گذاری»، «معرفی متخصصان هوش مصنوعی به کسب و کارهای مطرح دیجیتال اشاره کرد.

این رویداد علمی با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط مجموعه همتک با رویکرد ارائه طرح های نوآورانه و فناورانه تیم های تشکیل شده در فرآیند بوت کمپ به سرمایه گذاران و علاقه مندان حوزه کارآفرینی و هوش مصنوعی برگزار می شود.

پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات