دومین تور آشنایی با ماموریت‌ها و خدمات حوزه‌های پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد


دومین تور یک روزه آشنایی با ماموریت‌ها و حوزه‌های پارک علم و فناوری خراسان، ویژه واحدهای فناور و دانش‌بنیان جدیدالورود در سال ۱۴۰۰، برگزار شد. در این تور، تیم ها به معرفی واحد خود پرداختند وهمچنین ماموریت و خدمات حوزه‌های مختلف پارک به تفصیل برای ایشان، ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر رضا قنبری رئیس پارک، در تور یک روزه که از صبح تا بعدازظهر روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی، گفت: افتخار ما، مشاهده مراحل رشد شرکت هاست.

وی اظهار کرد: پرسنل پارک، نقش معلم برای شرکت های عضو را دارا هستند، معلمانی که  تجربیات چند صد شرکت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

وی گفت: ما از شما میخواهیم که موانع و مشکلات را با ما درمیان بگذارید و از تجربیات مدیران هر بخش، کمال استفاده رو ببرید. وی همچنین بیان کرد: ما با تمام توان در خدمت شما هستیم. پارک قراراست موانع درجهت رشد و پیشرفت شرکت ها را از سر راهشان بردارد.

قنبری در ادامه مثالی از شرکت های توسعه یافته عضو پارک همچون احیا درمان، تنها شرکت تولیدکننده وینتیلاتور در کشور، آهار شرق، اپلیکیشن نشان، کافه بازار و .... را به منظور ایجاد انگیزه یادآور شد.

در پایان جلسه معارفه، سید ایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار پارک اضافه کرد: شناخت ظرفیت های پارک در پیشرفت و نتیجه گرفتن اهداف شرکت بسیار موثر است و از مهمترین مسائلی که شرکت ها باید به آن توجه کنند، ارتباط موفق و موثر با مراکز رشد است.

وی در ادامه به معرفی مراکز رشد و شرایط و مکان های استقرار مراکز رشد پرداخت.

در جلسه بعدی این تور که در محل سالن جلسات سایت مرکزی پارک برگزار شد، مهندس اکبر امینی معاون پشتیبانی فناوری پارک خراسان، ضمن پاسخگویی به سوالات مطرحه، نکات کلیدی و حائزاهمیت برای شرکت ها را بیان و توضیحات جامع و مفصلی در این خصوص ارائه کرد.

همچنین خدمات پارک به طور جامع به شرح ذیل معرفی شد:

  • خدمات معاونت توسعه فناوری، با ارائه مهندس سعیده محمدیان، کارشناس نظارت و ارزیابی پردیس ها و مراکز فناوری
  • خدمات دفتر آمار و فناوری اطلاعات، با ارائه مهندس رضا اکبری، مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات
  • خدمات معاونت توسعه و مدیریت منابع، با ارائه علیرضا افتاده، سرپرست امور اداری و منابع انسانی
  • خدمات روابط عمومی، با ارائه مهندس فریده برقی، مسئول روابط عمومی
  • خدمات آموزش و مشاوره، با ارائه زهرا خسروی، کارشناس آموزش و مشاوره
  • خدمات توسعه کسب و کار، با ارائه مهندس سید ایمان شریعتی، مدیر توسعه کسب و کار
  • خدمات توسعه بازار و پروژه ها، با ارائه مهندس ساناز حسینیان نژاد، رئیس اداره توسعه بازار و پروژه ها

شایان ذکر است در این تور یک روزه، از کارخانه نوآوری، فضای اشتراکی هاوش و دیگر فضاها و کارگاه ها، بازدید میدانی به عمل آمد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات