بزرگداشت روز کیش به همت پروژه فاخر میکامال

بزرگداشت روز کیش به همت پروژه فاخر میکامال

بزرگداشت روز کیش به همت پروژه فاخر میکامال

پروژه فاخر میکامال در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه طی برنامه هایی متنوع از قبیل مسابقات دوچرخه سواری با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور، اولین جشنواره سالانه عکس میکا از نگاه ۲۰۰ عکاس، کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران، جشنواره دلفی بازی( با هدف آموزش کودکان مبنی بر تفکیک زباله)و رونمایی از تمبرمیکامال به بزرگداشت روز کیش پرداخت.

مراسم رونمایی از تمبر کیش با طرح لوگوی این شرکت و با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران درحضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از پیشکسوتان و‌سرمایه‌گذاران کیش و کیشوندان در جشن روز کیش به مرحله اجرا رسید.
جعفر آهنگران ضمن تبریک ۲۰ آبان روز کیش از همت و تلاش سرمایه‌گذاران در شکوفایی جزیره کیش تقدیر کرد و میکامال را یکی از برترین مجموعه‌های تجاری برشمرد .
مجموعه میکامال پیش از برگزاری این رویداد یک نشست خبری نیز ترتیب داده بود . در این نشست اصحاب رسانه جزیره کیش نیز ضمن قدردانی ، از میکامال به عنوان حامی بزرگ برگزاری رویدادهای اجتماعی و فرهنگی در جزیره کیش یاد کردند که در مناسبت های مختلف ملی با پشتیبانی از اجرای برنامه های جذاب ، شاد و مستمر ، سعی در ارتقاء کیفیت و کمیت برگزاری برنامه های خلاق و نوآور با هدف ایجاد جذابیت برای ساکنان و کیشوندان در جزیره کیش را دارد .

نادر کشتکار کارفرمای پروژه فاخر میکامال  ضمن خوشامدگویی به حضار در مراسم برزگداشت روز کیش اعلام کرد: امیدوارم تا همه سرمایه گذاران و خیراندیشان کیش تمام تلاش خود را برای شاد کردن کیشوندان به کار ببرند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات