اردوی آشنایی با مشاغل، ویژه دانش‌آموران دبستان برگزار شد


دانش‌آموزان کلاس ششم دبستان پسرانه منجی، صبح امروز ۲۷ آبان ماه، طی اردویی با هدف آشنایی با مشاغل، از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، در این بازدید که از صبح تا ظهر روز پنجشنبه به طول انجامید، دانش آموزان ابتدا از محل ساختمان جدید پارک خراسان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرده و با بازی کش فلو، محصول شرکت هوش ثروت آشنا شدند. شرکت هوش ثروت در زمینه طراحی، تولید، واردات و بومی سازی انواع ابزارهای کمک آموزشی در حوزه هوش مالی مبتنی بر تفریح و سرگرمی مشغول به فعالیت می باشد.

پس از آن، دانش آموزان از مجتمع آزمایشگاهی پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند و با انواعی از آزمایش های حوزه شیمی و نحوه ساخت سرامیک اشنا شدند.

بازدید از شرکت پرتو صنعت پاژ، فرصتی دیگری را برای ایشان فراهم کرد تا از نزدیک با شرکتی موفق در حوزه مهندسی آشنا شوند.

آشنایی با انواع مشاغلی در حوزه های مختلف از جمله علوم انسانی، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی و اهمیت علوم پایه ای پون ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و ... از جمله اهداف این اردو بود.

شایان ذکر است دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان، دانش آموزان این نسل را کارآفرینان آینده ایران نامید و با تاکید بر لزوم و اهمیت چنین بازدیدهایی، به پرسش های مطرح شده در ذهن دانش آموزان در پایان بازدید پاسخ داد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات