رویداد استارتاپ دمو در حوزه سلامت و محیط زیست در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

رویداد استارتاپ دمو در حوزه سلامت و محیط زیست در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

رویداد استارتاپ دمو در حوزه سلامت و محیط زیست در شهریور ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، حاضرین در این رویداد را سرمایه‌‏گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه سلامت و محیط زیست بعنوان سرمایه‌پذیران تشکیل می‌دهند.

به گزارش اکوسیستم، مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در راستای جذب سرمایه برای استارتاپ‏‌های فعال در زمینه سلامت و محیط زیست با هدف توسعه و گسترش زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، پنجمین رویداد استارتاپ دمو (Start-up Demo) را در حوزه سلامت و محیط زیست در شهریورماه امسال برگزار می‌کند.

هدف اصلی از برگزاری رویداد استارتاپ دمو در حوزه سلامت و محیط زیست، مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه گذاران است که در دو بخش عمومی شامل ارائه استارتاپ‌ها و اختصاصی شامل جلسات مذاکره مابین سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود، در طی این رویداد استارتاپ‌ها می‌توانند به تعداد زیادی سرمایه‌گذار دسترسی داشته باشند. از سوی دیگر سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه می‌توانند استارتاپ‌ها را بررسی کرده و بعد از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار هدف، میزان فروش و … آن‌ها را ارزیابی کرده و در مورد سرمایه گذاری روی این استارتاپ‌ها نظر خود را اعلام کرده است.

یکی از کاستی‌های زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشورمان، فقدان وجود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است، رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد تا بستری مناسب را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها به منظور سرمایه‌پذیری و برای سرمایه‌گذاران به منظور بررسی شرکت‌های آماده با ظرفیت سرمایه‌گذاری فراهم سازد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد استارتاپ دمو در حوزه سلامت و محیط زیست می توانند به سایت www.techmart.ir مراجعه کنند.

    نظرات