شرکت برناصنعت توس موفق به کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره شیخ بهایی شد


شرکت برناصنعت توس عضو پردیس فناوری انرژی پارک علم و فناوری خراسان، موفق به کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره شیخ بهایی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری انرژی؛ شرکت دانش بنیان برنا صنعت توس در راستای خودکفایی ایران اسلامی و به منظور تولید در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی کشور در سال ۱۳۸۳ در مشهد مقدس تاسیس گردید و به عنوان اولین طراح و تولیدکننده انواع کنترل ولوها و اکچویتور فعالیت خود را آغاز نموده است.

این شرکت با مطالعات گسترده در صنعت نفت و بررسی نیازهای آن و مطالعات تخصصی در حوزه استاندارد، حساسیت کارکرد دستگاه ها، HSE و انواع پروسیچرهای تولید توانسته است با برنامه ریزی دقیق، کالای مورد تقاضا را تولید و تحویل نماید.

همچنین این شرکت با ارتقاء سطح کیفی محصولات، میزان تقاضای مشتریان را جهت محصولات خود افزایش داده و در مدت کوتاهی در لیست سازندگان مجموعه وزارت نفت گاز و پتروشیمی به ثبت برساند.

این شرکت با دارا بودن تیم فنی و مدیریتی کارآمد در سطوح مختلف در سطح ملی همواره درخشیده است و پرچم دار بومی سازی بوده است. در همین راستا برای حضور در جشنواره شیخ بهایی دعوت گردید و پس از چندین مرحله داوری و ارزیابی، در نهایت با کسب عنوان سوم کشوری افتخاری دیگر را به نام خود به ثبت رساند.

جهت مشاهده کامل این همایش به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://lahzenegar.com/play/q۳jc۳



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات