سرنوشت بایا چه شد؟

سرنوشت بایا چه شد؟

حجم عظیمی از تبلیغات این وب‌سایت سوالات زیادی در رابطه با پشت پرده‌ها و هزینه‌های آن برای مخاطب به‌وجود آورده بود، اما با گذشت زمان از میزان تبلیغات کاسته شد به حدی که در حال حاضر خبری از این کسب و کار اینترنتی نیست. سیامک انصاری، یکی از بازیگران مطرح کشور، مردم را برای ورود به یکی از سایت‌های اینترنتی دعوت می‌کرد و از کسب ‌وکارها و تولیدکنندگان کشور می‌خواست محصولات خود را برای فروش در این سایت عرضه کنند. این حجم تبلیغات از یک پلت‌فرم اینترنتی و اختصاص بخش اعظمی از کنداکتور صدا و سیما به یک سایت حرف و حدیث‌های بسیاری را در پی داشت که هزینه این میزان تبلیغ برای کسب و کار آنلاین از کجا تامین می‌شود و سود حاصل از آن به جیب چه کسی یا چه نهادی می‌رود؟ از طرفی پخش میزان زیادی تبلیغ بی‌هدف و تکراری از رسانه‌های مختلف کلافگی مخاطبان را در پی داشت و تبلیغ به نوعی شوخی در بین مردم بدل شده بود. به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین ابهاماتی که در خصوص فعالیت این وب‌سایت فروش مطرح شد این بود که این پلت‌فرم که در حال جمع‌آوری اطلاعات تولیدکنندگان کالا و ارائه‌دهندگان خدمات در سراسر کشور بوده و از جزئی‌ترین اطلاعات مالکان تا کلی‌ترین اطلاعات کسب و کارها را جمع‌آوری می‌کند، در مجموع چه هدفی دارد و چه آینده‌ای برای این کسب و کار ترسیم شده است؟ موضوع دیگری که در تبلیغات تلویزیونی این فروشگاه اینترنتی پررنگ به نظر می‌رسید، این بود که تمام واقعیت واضح و صریح گفته نمی‌شد و مخاطب با تعداد زیادی سوال بی‌پاسخ به حال خود رها می‌شد. حال با این وجود و بر اساس گزارش رسمی منتشر شده سوالی که پیش می‌آید این است که چنین شرکتی با سرمایه ثبتی ۲ میلیارد تومانی توان این را دارد که نسبت به بازپرداخت دیون و خسارات احتمالی به مردم پاسخگو باشد؟ بایا در ابتدا با هزینه‌های سرسام‌آور پا به عرصه تبلیغات و دنیای کسب و کار آنلاین گذاشت، اما دیری نپایید که حضور آن از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به مرور زمان کمرنگ شد تا حدی که اکنون غیبت عجیب بایا برای مردم سوال‌برانگیز شده است که آن میزان تبلیغ و هزینه و سرمایه‌گذاری چه نتیجه‌ای را به دنبال داشت و هدف چه بود و دلیل این غیبت چیست؟

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

    منبع خبر

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات