نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری چیست

با اینکه ما ممکن است از نرم افزار حسابداری، جهت انجام امور حسابداری کسب و کار استفاده کنیم اما دقیقا ندانیم نرم افزار حسابداری چیست؟ نرم افزار حسابداری، نرم افزاری است که اعداد و ارقام را اغداد و ارقام را به صورت دیجیتال ثبت می کند و گزارش های جامع و پیشرفته حسابداری و کاربردی را ارائه میدهد. نرم افزارهای حسابداری پیشرفته فراتر از ثبت دستی و سیستم آفیس اکسل است که حجم انبوهی از اطلاعات را به صورت طبقه بندی شده می‌توان در آن مشاهده کرد.

 

تاریخچه نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری چطور شکل گرفت؟ به جرات می توان گفت که یکی از بزرگترین دستاوردهای تحولی برای بشر، اختراع کامپیوتر و کار با آن بود. با کامپیوتر اطلاعات به صورت دقیقتر و منظم تر ثبت می شدند. بسیاری از کسب و کارها هم تمایل داشتند که امور حسابداری شان را با کامپیوتر انجام دهند. هنوز مشخص نشده که چه افرادی نرم افزار حسابداری را تولید کردند اما تولید نرم افزار حسابداری به طرز شگرفتی کسب و کارها را متحول کرد.

 

چرا کسب و کارها به نرم افزار حسابداری نیاز دارند؟

فرقی نمی کند که کسب و کار در حال کار، کوچک و یا بزرگ باشد در دنیای امروز برای ثبت اطلاعات مالی نیاز به یک نرم افزار حسابداری است. نرم افزاری که علاوه بر ثبت دقیق داده و اطلاعات، گزارشات جامع، کامل ارائه دهد و تدوین راه استراژی کسب و کار را فراهم سازد. ازدلایل نیاز به نرم افزار حسابداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 افزایش سرعت کار

افزایش امنیت اطلاعات

افزایش دقت در حسابداری

دریافت گزارشات مناسب

نظارت بر اطلاعات کسب و کار

کاهش هزینه‌های نیروهای انسانی و پرسنلی

 

هدف نرم افزار حسابداری چیست؟

هدف سازمان‌ها و کسب و کارها از استفاده از نرم افزارهای حسابداری تدوین استراتژی‌های کلی و برنامه‌های بلند مدت بر مبنای اطلاعات ثبت شده است. با توجه به نتایج حاصل از برنامه حسابداری می‌توان برای تخصیص منابع تصمیم گرفت. برنامه ریزی و کنترل هزینه‌ها و همچنین سنجش عملکرد کارکنان از طریق برنامه حسابداری امکان پذیر است. به کمک آن می‌توان از میزان رعایت الزامات قانون و مقررات درون و برون سازمان مطلع شد. اطلاعات حاصل از برنامه حسابداری نه تنها در گروه‌های سازمانی بلکه در گروه‌های خارج از سازمان نیز کاربردی و موثر است.

 

تفاوت‌های نرم افزارهای حسابداری

امکانات نرم افزار

قیمت نرم افزار

پشتیبانی نرم افزار

دسترس پذیری نرم افزار

 

نرم افزار حسابداری آنلاین، همیشه در دسترس

نرم افزار حسابداری آنلاین، نسل جدیدی از نرم افزارهای حسابداری است که بر اساس رایانش ابری کار می کند. برای کار با ان نیاز به نصب و دانلود نرم افزار نیست. هر کاربر نرم افزار می تواند در هر زمان و هز مکان و با هر وسلیه ای با آن کار کند و از آن استفاده کند. نرم افزار حسابداری آنلاین تمامی هزینه های مربوطه به سخت افزار، امنیت و هزینه های جانبی خرید نرم افزار حسابداری را کاهس داده است. کسب و کارها می توانند فقط با پرداخت هزینه ی اندکی به صورت ماهانه و یا سالانه نرم افزار را تهیه کنند.

 

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

شرکت مهندسی مشاور عصر فناوری دانش با بیش از 18 سال سابقه در تولید نرم افزار ارائه دهنده نرم افزار حسابداری ابری ابرستان است. نرم افزار مالی آنلاین ابرستان با ارائه بستری امن، با محیطی ساده و کاربرپسند و درعین حال پیشرفته و سریع با تعرفه های مناسب، دسترسی کسب و کارها را به اطلاعات مالی و انجام امور حسابداری شان ساده نموده است. هر شخصی می تواند به مدت 14 رو زکاملا رایگان از تمامی امکانات نرم افزار حسابداری انلاین ابرستان استفاده نماید.

 

    منبع خبر

    نرم افزار حسابداری ابرستان

    نرم افزار حسابداری ابرستان

    آنلاین نرم افزار آنلاین ابرستان مبتنی بر تکنولوژی ابری است که بر روی انواع سیستم های عامل و بدون نیاز به نصب کار می کند.

      نظرات