مناقصه‌ کالا و خدمات ساختمانی را در فضای مجازی برگزار می‌کنیم


مدیر گروه سامانه مناقصه‌گر گفت: سامانه مناقصه‌گر، بستری برای مناقصه کالا و خدمات ساختمانی است که با هدف کاهش هزینه‌های بازاریابی، تبلیغات و افزایش کیفیت ساخت و ساز، فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمد اسلام‌دوست در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌ و فناوری خراسان اظهار کرد: سامانه مناقصه‌گر بستری برای برگزاری مناقصات رایگان جهت خرید پنجره «دوجداره یو پی وی سی» برای پروژه‌های خصوصی در کشور فراهم کرده است.

وی افزود: هدف اصلی سامانه مناقصه‌گر افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های ساخت و ساز در کشور است. همچنین قصد داریم سایر متریال و خدمات ساختمانی را نیز برای برگزاری مناقصات در دسترس بخش خصوصی قرار دهیم.

مدیر گروه مناقصه‌گر بیان کرد: همیشه یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان و ساختمان‌سازان کشور، پیدا کردن پیمانکاران و اکیپ‌های اجرایی متعهد و کاردرست در همه زمینه‌های ساخت‌وساز ساختمان بوده است. در مقابل، یکی از پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین بخش‌‌‌های کار پیمانکاران و تولیدکنندگان، بخش بازاریابی و تبلیغات است.

وی ادامه داد: برهمین اساس این سامانه به‌صورت آنلاین و رایگان بستری را فراهم کرده است که کارفرمایان به راحتی می‌توانند با تعداد زیادی پیمانکار از سراسر کشور در ارتباط باشند و در مقابل پیمانکاران نیز می‌توانند بازاریابی و تبلیغات خود در این فضا بدون پرداخت هزینه انجام دهند، به پروژه‌های مهم در سراسر کشور دسترسی داشته باشند و خدمات و محصولات خود را‌ معرفی کنند و به فروش برساند.

اسلام دوست تاکید کرد: این سامانه می‌تواند برای کارفرما سودآوری یا بهتر است بگوییم صرفه‌جویی در هزینه خرید پنجره دوجداره داشته باشد.

وی تصریح کرد: ورود به سامانه مناقصه‌گر این‌گونه است که تولیدکنندگان و پیمانکاران پنجره دوجداره می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای، اکانت و پروفایل کاربری خودشان را در این سامانه فعال کنند، رزومه‌کاری، نمونه کارها و اطلاعات کامل از شرکت خود را در پروفایل کاربری خود قرار دهند، سپس در مناقصات برگزارشده در سامانه شرکت کنند، محصولات و خدمات خود را در یک رقابت سالم به عرضه بگذارند و به همکاران خود در سراسر کشور پروژه‌های مختلف را پیشنهاد دهند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان و مشاوره‌های دلسوزانه مرکز رشد نیشابور، تیم مناقصه‌گر بعد از اخذ استاندارد‌های لازم و رفع برخی از مشکلات در ۲۰ اردیبهشت سال جاری با ارائه طرح توجیهی کسب و کار خود به عضویت پارک علم و فناوری خراسان در آمد.

اسلام دوست گفت: امیدواریم با حمایت‌های بیشتر پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد نیشابور، این سامانه را هر چه سریع‌‌‌تر به مرحله اجرایی در سطح کشور برسانیم و به اهدافی که برای مناقصه‌گر مشخص شده، دست پیدا کنیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات