چگونه این (کسب و کار) را ساختم؟

تمام کارآفرین‌‌ها شیفته رقابت نیستند. برخی رقابت‌‌ها در بازار کسب‌‌وکار بسیار شدید است و منافع احتمالی، توجیه‌‌کننده ریسک بالای آن نخواهد بود. در بسیاری از بازارها، مانند تاکسیرانی اینترنتی شاهد موفقیت چشمگیر یک شرکت بزرگ بین‌المللی مانند اوبر بوده‌‌ایم. اما در طرف دیگر، به ازای آن یک شرکت صدها شرکت در این بازار شکست خورده‌‌اند. مشکل دیگر آن است که در اغلب اوقات این ریسک به حدی سرمایه‌‌بر است که شبیه به قمار می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از کارآفرینان ترجیح می‌دهند بر یک بخش خاص و کوچک از بازار، موسوم به بازار گوشه‌‌ای تمرکز کنند؛ به‌‌ویژه زمانی که بازاری جدید و خوش‌‌آتیه شروع به شکوفایی می‌کند. این همان تصمیمی است که چت پیپکین گرفت. چت پیپکین، بنیان‌گذار شرکت تولیدی لوازم مصرفی الکترونیکی بلکین اینترنشنال (Belkin International) در دهه ۱۹۸۰ و زمانی که دانشجویی جوان بود، به لس‌‌آنجلس نقل‌‌مکان کرد. آن زمان ابتدای بازار داغ کامپیوتر بود. انقلاب ...

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات