پیام تبریک رئیس محترم دانشکده بهداشت به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رئیس محترم دانشکده بهداشت به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی، ریاست محترم دانشکده بهداشت در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.
متن پیام تبریک دکتر یاراحمدی به شرح ذیل است :

بسمه تعالی
از دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین بشود. امام خمینی(ره)
روز دانشجو، روز تاکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشورست . بی شک نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی
فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه یادآور مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشجو، واژه ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت سرافراز است و دانشجو، کانون جویندگی و یابندگی است که بهاری ترین روزهای زندگی خود را صرف حرکت و جنبش می کند و از اقیانوس پر تلاطم دانش گوهر سرافرازی و استقلال میهن خویش را به ارمغان می آورد.
بی شک تحصیل بهترین و اصلی ترین توشه برای سفر زندگی است پس به آن بها بدهید و در دانشگاه سخت تلاش کنید چرا که دانشگاه فرصتی بی نظیر برای درک، نه تنها درباره جهان بلکه آگاهی بیشتر از وجود خود است.

اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز ۱۶ آذر  ۱۳۳۲ فرا رسیدن روز مقدس دانشجو را به ملت گرانقدر ایران، دانشگاهیان ارجمند به ویژه دانشجویان عزیز دانشکده بهداشت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم دانشجویان با فراگیری علم، دانش، اخلاق و بصیرت سیاسی در سایه منویات مقام معظم رهبری در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .
دکتر رسول یاراحمدی
رئیس دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی ایران
۱۴۰۰/۹/۱۶
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات