رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خبر داد:نمایشگاه مجازی "دستاوردهای پژوهش و فناوری" کرمانشاه  برگزار می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خبر داد:نمایشگاه مجازی "دستاوردهای پژوهش و فناوری" کرمانشاه برگزار می‌شود



نمایشگاه "دستاوردهای پژوهش و فناوری" کرمانشاه ۱۸ تا ۲۵ آذر ماه بصورت مجازی  برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان همزمان با هفته پژوهش از ۱۸ تا ۲۵ آذر توسط پارک علم و فناوری کرمانشاه بصورت مجازی برپا می شود.

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، امروز(۱۶ آذر) در نشست خبری این نمایشگاه با بیان اینکه این دومین سالی است که نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان بصورت مجازی برگزار می شود، گفت: متاسفانه امسال هم به دلیل شرایط کرونایی مانند سال گذشته، این نمایشگاه را بصورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی از ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی استان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: فراخوان نمایشگاه از ۱۳ آذر به تمامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ارسال شده است.

آزادی گفت: تاکنون بیش از ۳۰ سازمان، مرکز تحقیقاتی و دانشگاه برای حضور در این نمایشگاه و عرضه دستاوردهای پژوهشی خود اعلام آمادگی کرده اند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های استان تا ۱۸ آذر برای حضور در این نمایشگاه فرصت دارند.

آزادی در ادامه از آغاز به کار این نمایشگاه از ۱۸ آذر ماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۵ آذر ماه بصورت مجازی به آدرس www.p.kti.ir برا بازدید علاقمندان برپا خواهد بود.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: این نمایشگاه همزمان با برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر آغاز به کار خواهد کرد و در روز پایانی آن نیز از برترین غرفه های نمایشگاه تجلیل می شود.

آزادی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های مهم در تعیین غرفه های برتر، بحث آمار بازدیدکنندگان مجازی غرفه ها است.

وی یکی از محسنات برگزاری مجازی این نمایشگاه را افزایش بازدید از آن دانست و افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه مجازی است و محدودیتی در زمان و مکان بازدید آن وجود ندارد، سال گذشته شاهد استقبال خوب از این نمایشگاه بودیم، طوری که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه و دستاوردهای آن بازدید کردند.

آزادی گفت: امیدواریم امسال نیز با توجه به برنامه های جانبی و بسترهای خوبی که به این نمایشگاه اضافه شده شاهد استقبال بیش از پیش علاقمندان حوزه پژوهش از این نمایشگاه باشیم.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه به تمایزهای نمایشگاه این دوره با دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: در این دوره بستری فراهم آورده ایم که علاقمندان بتوانند به شرکت ها و مراکز حاضر در نمایشگاه درخواست همکاری بدهند.

وی افزود: اگر افرادی مهارت خاصی داشته و تمایل به همکاری با سازمان ها و مراکز تحقیقاتی هستند می توانند در قسمتی که در سامانه مشخص شده درخواست همکاری دهند و این درخواست ها در پایان نمایشگاه بررسی خواهد شد.

آزادی گفت: همچنین در این دوره "اتاق های گفت و گو" جهت تشریح آخرین دستاوردهای سازمان ها و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در حاشیه نمایشگاه فراهم شده است.

وی افزود: در این اتاق های گفت و گو که همه روزه در مدت برپایی نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر فعال خواهد بود مفاهیم و دستاوردهای جدید پژوهشی توسط دستگاه ها ارائه خواهد شد و هریک از شرکت کنندگان فرصت دارند به تشریح دستاوردهای یک ساله خود بپردازند.

آزادی خاطرنشان کرد: همچنین در این اتاق های گفت و گو یک سری مفاهیم تخصصی حوزه پژوهش که نیاز جامعه است تشریح و درباره آن بحث و گفت و گو می شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات