آغاز نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان بوشهر

آغاز نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار استان بوشهر



رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازاراستان بوشهر به صورت مجازی از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ آذرماه بصورت مجازی برگزار می شود

دکتر حسن حبیبی رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس اظهار داشت: درنمایشگاه امسال که بصورت مجازی برگزار می شود غرفه هایی طراحی شده و دستگاه های اجرایی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، دانشگاه ها و واحد های فناور و دانش بنیان سراسر استان بوشهر در قالب عکس، فیلم، کاتالوگ و... آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه پس از هفته پژوهش این نمایشگاه مجازی دایر خواهد بود، افزود: بازدید کنندگان می توانند برای ارتباط با فناوران و واحد های دانش بنیان از طریق راه های ارتباطی درج شده در غرفه ها اقدام نمایند.

حبیبی تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای معرفی دستاورهای فناورانه و دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی انجام شده است و در فاز بعدی، زبان های دیگر به این نمایشگاه اضافه خواهد شد و با همکاری سفارت خانه های جمهوری اسلامی در سایر کشورها، به سرمایه گذاران و مشتریان بین المللی معرفی خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس به دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و‌ پتروشیمی در عسلویه، برگزاری دوره های آموزشی،برگزاری نمایشگاه در مراکز رشد استان بوشهر، نشست های B۲B، تولید مستند و معرفی شرکت های فناور ودانش بنیان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در پارک علم و فناوری خلیج فارس است.

حبیبی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه به آدرس FANBAZARBU.IR از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری بازدید کنند.

بر این اساس روزهای هفته پژوهش و فناوری به این شرح نامگذاری شده است؛ ۲۰ آذرماه که نخستین روز هفته پژوهش و فناوری است به نام " پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه" نامگذاری شده است و نواختن زنگ پژوهش در مدارس و معرفی دانش آموزان برتر پژوهشگر از مهمترین برنامه‌های این روز است.

یکشنبه ۲۱ آذرماه، دومین روز این هفته "پژوهش و فناوری؛ توسعه مرجعیت و دیپلماسی علمی" عنوان انتخاب شده برای این روز است و دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری برنامه‌های اختصاصی خود را در این روز انجام می دهند.

"پژوهش و فناوری؛ پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید " عنوان سومین روز هفته پژوهش و فناوری امسال است.

عنوان انتخاب شده برای چهارمین روز "پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی" است.

روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه که پنجمین روز هفته پژوهش و فناوری است با عنوان" پژوهش، فناوری، علوم انسانی و علوم پایه" نامگذاری شده است و در برنامه‌های این روز بر توسعه علمی و مشارکت در پاسخگویی به نیازهای جامعه تاکید می‌شود.

روز پنچشنبه ۲۵ آذرماه که روز ملی پژوهش است با عنوان "بزرگداشت پژوهشگران و فناوران" نامگذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    منبع خبر

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

      نظرات