فراخوان شرکت در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی منتشر شد

طبق فراخوان منتشر شده ۲۵ آذر تا ۹ دی‌ماه مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ثبت نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه سلامت) و نهادهای حقوقی انجام خواهد شد.

آن دسته از پژوهشگران حوزه سلامت که دارای حداقل H index دوازده هستند،  محققین جوان و دانشجو  که دارای حداقل H index هشت هستند، صاحبان اختراعات و فناوری، صاحبان پژوهش های برتر که آثار آنها در یکی از کمیته های علوم پایه پزشکی ، علوم بالینی و سلامت و اختراعات و فناوری مورد بررسی قرار می گیرند و دانشمند برتر در انجام پژوهش های اثر گذار بر حوزه سلامت می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

در سال جاری محور "دانشمند برتردانشگاههای علوم پزشکی کشور" برای اولین بار به محورهای بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزوده شد و علاوه بر آن شرکت دانش‌بنیان برگزیده نیز برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد.

مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی  ۲۵ آذر تا ۹ دی‌ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مراجعه کنند.

دستور العمل اجرائی  و فراخوان شرکت در جشنواره بیست و هفتم در ذیل خبر موجود است.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید.

فراخوان
دستورالعمل
شاخص های ارزی
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات