هلپیکال یک سامانه تیکتینگ یا مدیریت درخواست است


محصول شرکت فناوری اطلاعات پرنیا در بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با عنوان هلپیکال است. هلپیکال یک سامانه تیکتینگ یا مدیریت درخواست با هدف ثبت، رسیدگی و مدیریت کلیه درخواست‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است.

محمدباقر صابری در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم وفناوری خراسان درخصوص معرفی محصول این شرکت در بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، اظهار کرد: محصول ما با عنوان هلپیکال "Helpical" در نمایشگاه ارائه شده است. هلپیکال یک سامانه تیکتینگ Ticketing"" یا مدیریت درخواست است.

وی افزود: هدف اصلی این نرم‌افزار ثبت، رسیدگی و مدیریت کلیه درخواست‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است. این نرم‌افزار می‌تواند برای سطوح مختلف سازمان‌ها از وزارت‌خانه‌ها تا استارت‌آپ‌های کوچک استفاده شود. به واسطه این نرم‌افزار مراجعات حضوری در اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها کاهش یافته و الزام حضوری برای ارباب رجوع نخواهد بود.

صابری ادامه داد: نظارت بر عملکرد سازمانی و پرسنل توسط مدیران هر سازمان نیز با سهولت بیشتری انجام خواهد شد. این نرم‌افزار به واسطه اطلاعاتی که در آن ثبت و ذخیره می‌شوند، سیگنال‌های مدیریتی نیز در اختیار مدیران قرار خواهد داد تا به وسیله‌ این سیگنال‌ها بتوانند در تصمیم‌گیری‌های آینده سازمان خود بهتر عمل کنند.

تجاری‌سازی هلپیکال برای بیش از ۲۰۰ مجموعه دولتی و دانشگاهی

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات پرنیا تشریح کرد: در سال ۹۷ با داشتن این محصول عضو پارک علم و فناوری خراسان شده و در سال ۹۸ به عنوان یک محصول دانش‌بنیان آن را ثبت کردیم. هلپیکال از سال ۹۶ وارد بازار شده و آن را تجاری‌سازی کردیم. این محصول به بالغ بر ۲۰۰ مجموعه در حوزه‌های کاری مختلف مانند دانشگاه‌ها، شرکت‌های خصوصی و سازمان‌ها ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روز اول نمایشگاه شاهد بازدیدهای مختلفی از طرف مراکز دانشگاهی و سازمان‌های خصوصی و دولتی بودیم. پیش‌بینی می‌کنم که در روزهای آتی نیز بازدید از نمایشگاه به همین نحو ادامه پیدا کرده و منجر به جذب مشتریان جدید برای محصولات شود. پارک علم و فناوری خراسان در طی سالیان گذشته در راستای برندینگ، خدمات مشاوره‌ای، تسهیلات مالی و شناساندن محصولات ما به سایر مجموعه‌ها با ما همراه بود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات