فیورلا، یکه‌تاز تولید پوشاک نوزادی و کودک...

فیورلا، یکه‌تاز تولید پوشاک نوزادی و کودک...

فیورلا، یکه‌تاز تولید پوشاک نوزادی و کودک در ایران

برند فیورلا که از سال ۹۵ متولد شده است، یکه‌تاز حوزه طراحی لباس نوزاد و کودک در ایران است و تولیدات خود را با پارچه‌هایی با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند علاوه برآن‌که هم محصولاتش همسطح با برندهای ترکیه بود، در حوزه فروش اینترنتی نیز فعالیت گسترده‌ای داشته و تمامی استانداردهای لازم در زمینه پوشاک نوزادان و کودکان را سرلوحه اقدامات خود در فرآیند تولید قرار داده است. در این شماره با هدی امتیاز و احسان زهتاب‌فرد به عنوان مدیران برند فیورلا گفت‌وگویی را ترتیب داده ایم که هرکدام سوابقی را در این حوزه دارا هستند.

.

لطفا در ابتدا توضیحاتی را به صورت مختصر از تولد برند فیورلا و تولید در ایران ارائه دهید.

در سال ۹۵ بعد از آشنایی ما با همدیگر، برند فیورلا در ترکیه تاسیس شد. در ابتدا در ترکیه تولید انجام می‌گرفت و به ایران و چندین کشور دیگر صادر می‌شد، اما با توجه به اتفاقات بازار ایران و بسته شدن مرزها و خروج برندها و با توجه به اینکه علاقه ما به حضور در بازار ایران بود، لذا ادامه روند تولید برند فیورلا به صورت صددرصدی در ایران صورت گرفت.

با توجه به اینکه نوزادان و کودکان دارای پوست‌های حساسی هستند، شما چه استانداردهایی را طی تولید پوشاک برای آن‌ها مدنظر قرار می‌دهید؟

یکی از مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، استفاده از بهترین پارچه‌های صددرصد پنبه ایرانی وترکیه‌ای و نیز استفاده از اکسسوری‌های استاندارد در تمامی محصولات تولیدی در برند فیورلاست.

از دیدگاه شما طی پروسه تولید پوشاک کودکان، خصوصا نوزادان، چه مواردی باید مدنظر قرار گیرد؟

از آنجایی که کودکان و به‌خصوص نوزادانی که دارای پوستی حساس هستند، باید از پارچه‌های با کیفیت و با رنگ‌های مناسب وشاد استفاده شود و دوخت، چاپ و نصب اکسسوری‌ها به هیچ عنوان نباید باعث ایجاد ناراحتی در استفاده روزمره نوزادان و کودکان شود.

همچنین استفاده از الگوهای استاندارد که در حین زیبایی، راحتی وسلامت هم در آن‌ها رعایت شده باشد.

کالاهای تولید شده توسط فیورلا در چند دسته طبقه‌بندی می‌شوند؟

محصولات و پوشاک ارائه شده در برند فیورلا، بازه سنی نوزادی تا ۱۲ سالگی را دربر می‌گیرد. درواقع از گروه نوزادی تا نوجوانی به سه دسته اصلی صفر تا ۲ سال، ۲ تا ۷ سال و ۷ تا ۱۲ سال تقسیم می‌شود.

این برند هم‌اکنون دارای چه تعداد شعبه در سراسر کشور است؟

در ایران هم‌اکنون دارای ۱۰ شعبه سراسری است که مستقیما تحت عنوان شعب فیورلا شناخته می‌شوند و بیش از ۱۵۰ فروشگاه که محصولات فیورلا را ارائه می‌دهند، همچنین فیورلا هر سال در۴ نمایشگاه استانبول و آنتالیا شرکت کرده و اجناس خود را به اقصی نقاط دنیا ارائه کرده و به فروش می‌رساند.

علاوه برآن، مجموعه فیورلا دارای دو شعبه دائمی در ترکیه است که یک شعبه در بورسای ترکیه و یک شعبه در شهر استانبول دارد.

لطفا از تجربه همکاری با برند بین‌المللی دبنهامز برای مخاطبان ماهنامه تجارت طلایی توضیحاتی ارائه دهید .

حضور برند فیورلا در فروشگاه‌های دبنهامز، تجربه موفقی از حضور در کنار دیگر برندهای بین‌المللی است که موجب ارتقای کیفیت و طراحی کالاها شده است.

این همکاری فقط در زمینه تامین کالا برای مجموعه دبنهامز نبوده و پس از وارد شدن برندهای خارجی شروع به تولید محصولات با برند مختص به مجموعه دبنهامز کرده است.

آغاز به کار فیورلا در بستر آنلاین چطور رقم خورد؟

با توجه به استقبال زیاد مصرف‌کنندگان از خرید آنلاین، نیاز به انجام این کار در مجموعه از سه سال پیش به صورت جدی احساس شده بود و از همان سال زیرساخت فروش آنلاین آماده و وبسایت و صفحه اینستاگرام فیورلا راه‌اندازی شده، همچنین محصولات فیورلا جزو پرفروش‌ترین کالاها در سایت‌های دیجی‌کالا و بانی‌مد است.

.

در این وبسایت تخصصی چه برندهایی در اختیار مشتریان شما قرار دارد؟ استقبال مردم از این نوع خرید برای کودکان‌شان چطور رقم خورده است؟

در وبسایت فیورلا شاپ، انحصارا محصولات فیورلا عرضه می‌شود.

برنامه آینده برند فیورلا چیست؟

رسیدن به استاندارد بهترین برند خارجی و جایگزینی با این برندها در بازار داخلی، به نحوی که تا حد زیادی نیاز به واردات کالای خارجی در این حوزه برطرف شود. همچنین برای مجموعه فیورلا، صادرات گسترده به کشورهای خارجی و ایجاد اشتغال و ارزآوری برای مردم ایران عزیزمان بسیار مهم بوده و در این زمینه تمام تلاش خود را می‌کند

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات