نوآوردگاه فینتک

نوآوردگاه فینتک

نوآوردگاه چیست؟
نوآوردگاه کارزار کسب‌وکار ایرانی و سکوی پرتاب افراد خلاق به سوی تحقق رؤیای توسعه کسب‌وکار فناورانه خودشان می‌باشد. این کارزار رویدادی آموزشی- عملی است که به افراد آموزش می‌دهد چگونه می‌توانند برپایه ایده‌های فناورانه خود، کسب‌وکاری راه‌‌اندازی کرده و آن را توسعه دهند و از دروازه ورود ایده‌ها و طرح‌های فناورانه به مرحله جذب سرمایه‌، توسعه فناوری و کسب‌وکار در جهت اشتغال زایی رد شوند.
چرا تصمیم به برگزاری آن گرفته‌ایم؟
چندیست که سبک زندگی و کارمان با کرونا تحت الشعاع قرار گرفته‌ است. در کنار چالش‌ها و فرصت‌های جدید، ما متوجه شدیم؛ فرصت کنار هم بودن و با هم ساختن را نداشته‌ایم و این مسأله فرصت ساخت تیم و ایده‌ها را کاهش داده‌است. افراد زیادی به ما مراجعه می‌کنند که فنی و یا بیزنسی هستند اما یار مکمل خود را برای کسب‌وکارشان نیافته‌اند. ما تصمیم گرفتیم رویدادی برگزار کنیم، نوآوردگاهی مبتنی بر آگاهی روانشناختی فردی و ساخت تیم تا در آن بار دیگر فرصت کنار هم‌آمدن افراد با مهارت‌های مختلف را فراهم کرده و بتوانیم با کمک هم، تیم‌های اثربخشی بسازیم. البته که این تیم‌ها باید در حوزه فینتک کار کنند. 
در چه حوزه‌ای برگزاری می‌شود؟
این نوآوردگاه در حوزه فینتک به شرح زیر برگزار می‌شود.

پرداخت - بانک - مدیریت ثروت - بلاک‌چین و رمز‌ارز - انتقال پول بین‌المللی - تأمین مالی جمعی و وام‌دهی - مدیریت ثروت - بیمه - رایانش ابری - هوش مصنوعی
مزیت های شرکت در رویداد
امکان ورود به برنامه شکلدهی و شتابدهی آی‌فینک و دریافت خدمات غیرنقدی و نقدی آن تا 230 میلیون تومان
استفاده از کمک شبکه منتورینگ مالی، بانکی و کسب‌وکاری در رویداد
شبکه‌سازی با دیگر افراد و تیم‌سازی 
کار کردن بر روی استارتاپ خود در جهت پیشرفت آن
ایده‌پردازی در حوزه فینتک

    منبع خبر

    آی فینک

    آی فینک

    مرکز نوآوری تخصصی فینتک

      نظرات