رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه:دستاوردهای" نمایشگاه ملی توانمندی های جهاد دانشگاهی" طی ماه‌های آینده نمایان خواهد شد
     
     گام های مهمی برای توسعه فعالیت های پارک در سال آینده برداشته ایم

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه:دستاوردهای" نمایشگاه ملی توانمندی های جهاد دانشگاهی" طی ماه‌های آینده نمایان خواهد شد گام های مهمی برای توسعه فعالیت های پارک در سال آینده برداشته ایم


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با رضایتمندی از دستاوردهای پارک در نمایشگاه ملی توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، گفت: دستاوردهای این نمایشگاه در ماه‌های آینده در قالب تفاهم نامه و همکاری های مشترک با نهادهای ذینفع و سرمایه گذاران نمایان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه دکتر سیامک آزادی با اشاره به استقبال خوب از این نمایشگاه، گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال با برپایی یک غرفه در این نمایشگاه حضور داشت.

وی افزود: در این غرفه بیش از ۵۰ محصول و خدمت واحدهای فناور تحت حمایت پارک برای معرفی به علاقمندان حوزه پژوهش عرضه شده است.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه معرفی دستاوردها و خدمات پارک تنها یکی از اهداف حضور در این نمایشگاه است، گفت: اصلی ترین هدف برپایی این نمایشگاه شبکه سازی میان سرمایه گذاران حوزه پژوهش و فناوری با فعالین این عرصه است.

وی افزود: خوشبختانه بازدیدهای خوبی از غرفه پارک در این دوره انجام شد و توافق های خوبی برای همکاری های بعدی صورت گرفت.

آزادی با اشاره به بازدید مسئولین حوزه فناوری از غرفه پارک هم گفت: طی مدت برپایی نمایشگاه، رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، وزیر نفت،  مدیرکل دفتر نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح و ... از غرفه پارک بازدید کردند که ضمن آشنایی با محصولات و خدمات پارک، مذاکراتی برای توافقات و همکاری های مشترک بعدی صورت گرفت.

این مسئول گفت: طی بازدیدی که وزیر کشور از غرفه پارک داشتند، صحبت هایی با مشاور فناوری ایشان مطرح و قرار بر این شد که در اجرای چند طرح فناوری همکاری داشته باشیم.

وی افزود: همچنین طی بازدید های صورت گرفته قرار است همکاری مشترکی با مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری داشته و قرار است در این زمینه تفاهم نامه همکاری مشترک امضا شود.

وی خاطرنشان کرد: طی توافقات صورت گرفته در این نمایشگاه قرار است با همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، همکاری مشترک در حوزه های علوم انسانی شکل گیرد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه از نمایشگاه ملی توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی به عنوان فرصت طلایی برای رسیدگی سریعتر به درخواست ها و مکاتبات پارک با دستگاه های مختلف کشوری یاد کرد و افزود: در این راستا با پیگیری های صورت گرفته قرار بر این شد در خصوص توسعه مرکز کسب و کارهای کوچک و خرد استان برنامه مدونی به وزارت کشور ارائه گردد.

وی افزود: این نمایشگاه همچنین فرصت خوبی بود تا ارتباط موثری میان واحدهای جهاد دانشگاهی کشور صورت گیرد و امیدواریم در آینده شاهد ثمرات این ارتباطات باشیم.

آزادی گفت: در مجموع این دوره نمایشگاه با دستاوردهای خوبی برای پارک علم و فناوری کرمانشاه همراه بود و دستاوردهای آن عملا طی روزها و ماه های آینده در قالب تفاهم نامه ها و سرمایه گذاری های مشترک نمایان خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: در حقیقت این نمایشگاه گام مهمی برای توسعه فعالیت های پارک در سال ۱۴۰۱ با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات