شکوفایی استارت‌آپ‌های ترکیه با بازی‌های دیجیتال

بهترین راه برای شناخت اکوسیستم استارت‌آپی ترکیه، بررسی آن در دوره‌های زمانی است. بعد از سال ۲۰۰۰ این اکوسیستم را می‌توان به سه بخش تقسیم‌بندی کرد. نخستین دوره که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ است، دوره «خودراه‌اندازی» نامیده می‌شود. با توجه به نبود سرمایه‌گذاران کافی در آن زمان، بیشتر استارت‌آپ‌های موفق با خودکفایی ظاهر شدند و رشد کردند. در دوره دوم که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ را شامل می‌شود، شاهد جریان ورودی گسترده فعالان حامی به این اکوسیستم هستیم که باعث شد استارت‌آپ‌ها با کمک سرمایه‌گذاری بیرونی رشد کنند. این فعالان شامل سرمایه‌گذاران فرشته، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و برنامه‌های شتاب‌دهنده هستند که در این مدت کار خود را شروع کردند، تجربه به دست آوردند و نخستین سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دادند. دوره سوم، از سال ۲۰۱۸ به بعد است که دوره اوج گرفتن نام دارد. نخستین شرکت‌های تک‌شاخ ترکیه در این دوره شکل گرفتند و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، دومین صندوق‌های خود ...

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات