امکان همکاری پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات با ایران نوآفرین برقرار شد


پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان، کد نوآفرین را از سازمان فناوری اطلاعات ایران گرفت. بنابراین شرکت های عضو پردیس ICT که در فضای کار اشتراکی مستقر هستند می توانند نسبت به اخذ کد کارگاهی بیمه اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان به نقل از پردیسICT، روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان، کد نوآفرین را از سازمان فناوری اطلاعات ایران گرفت. پیرو دریافت کد نوآفرین، شرکت های عضو این مرکز رشد طبق ماده ۱۰ قانون حمایت از کسب و کار های نوپا، در صورتی که شرکت‌های مورد حمایت ساکن مراکز رشد، فضاهای کار اشتراکی و شتاب‌دهنده‌ها باشند، سازمان‌های امور مالیاتی کشور و تامین اجتماعی مکلفند نسبت به تخصیص شناسه (کد)های مودی و کارگاهی اقدام نمایند. صدور هرگونه مفاصا حساب شناسه (کد)های مزبور با رعایت قوانین و مقررات مربوط خواهد بود.

بنابراین شرکت های عضو پردیس ICT که در فضای کار اشتراکی مستقر هستند می توانند نصبت به اخذ کد کارگاهی بیمه اقدام فرمایند.

پیش از این دریافت کد کارگاهی برای شرکت های مستقر در فضاهای کاری اشتراکی دچار اختلال شده بود و از نظر بازرسان فضای کاری اشتراکی برای کد کارگاه، دارای شرایط لازم نبوده است.

گفتنی است سامانه ملی ایران نوآفرین سامانه‌ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور است تا امکان رشد و شکوفایی در این حوزه را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات مورد نیاز ذینفعان اصلی این حوزه و یکپارچه‌سازی آن‌ها، فراهم آورد. این سامانه که به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور؛ راه‌‏اندازی شده‏ است ازین پس به ‏عنوان سکوی جامع کسب و کار نوپا ارائه خدمت خواهد نمود. سکوی مذکور ‌از طریق متمرکزسازی، یکپارچه‌ نمودن و تسهیل فرصت‌های دریافت خدمات و تسهیلات مختلف در حوزه‌های نوآوری، هوشمندی، اقتصاد و تحول دیجیتال، مالی، مشاوره، بازاریابی و سایر حوزه‏‌های حمایتی اقدامی موثر در توسعه زیست‏ بوم نوآفرینی، رشد پایدار اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و حرکت کشور به سوی نوآوری و فناوری‌های نوین در کشور خواهد بود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات