به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس شرکت اسپات

به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس شرکت اسپات

به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس شرکت اسپات

شرکت اسپات که از سال ۱۳۹۵ و با نام رسمی سامان پویش تامین آغاز به فعالیت نموده است، امسال در حالی پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت که در مقایسه با سال های نخست فعالیت خود پیشرفت و توسعه قابل توجهی داشته است .

حوزه فعالیت این شرکت در ابتدا تامین تجهیزات نگهدارنده فروشگاه های زنجیره‌ای بود که پس از مدتی با اضافه نمودن تجهیزات برودتی اعم از انواع یخچال و فریزر فروشگاهی، توانست سبد محصولی کاملی برای مشتریان خود فراهم نماید. مشتریان اسپات که از میان آن‌ها می توان به برندهای مطرحی همچون: مینو مارت، جانبو، دیلی مارکت، هایپراستار، شهروند، رفاه، دیجی کالا، افق کوروش، گندم و ... اشاره نمود، در این مدت از محصولات متنوع اسپات برای تجهیز فروشگاه های خود استفاده نموده اند .

بهبود عملکرد مالی یکی از شاخص هایی است که می توان از آن برای ارزیابی توسعه یافتگی سازمان ها استفاده نمود. بنا به گزارش های مالی، شرکت اسپات در مدت پنج ساله فعالیت خود، با ایجاد راهکارهایی در حوزه های مختلف، توانسته روند رو به رشد خود را حفظ نموده و هر سال جایگاه مالی خود را بهبود بخشد. طبق ارزیابی های صورت گرفته سازمان مدیریت صنعتی ایران، شرکت اسپات در سال گذشته توانست با ۷۳ پله صعود، رتبه خود را از جایگاه  ۳۰۸ به جایگاه ۲۳۵ ارتقاء دهد .

در زمینه ظرفیت های تولیدی، اسپات در ابتدای کار فعالیت خود را با در اختیار داشتن۳ سوله واقع در شهرک صنعتی شمس آباد آغاز و به تدریج تعداد آنها را افزایش داد. در ادامه به منظور تجمیع و افزایش فضای تولید، با انتقال کارخانه به شهرک صنعتی شکوهیه، تعداد این سوله ها به ۸ عدد افزایش یافت که فضای صنعتی با مساحت ۴۳۰۰۰ مترمربع  و سایت های تولیدی با مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع را دربرمی گیرد .

تکمیل سبد محصولات از جمله اهدافی است که همواره مورد توجه شرکت اسپات بوده و در طی پنج سال گذشته توانسته تنوع قابل توجهی در زمینه انواع تجهیزات فروشگاهی ایجاد نماید. تنوع در محصولات این امکان را برای مشتری فراهم می نماید تا متناسب با شرایط محیطی و بودجه خود بتواند بهترین انتخاب را برای تجهیز فضا داشته باشد. در کنار توجه به این موضوع، ورود به  بازارهای جدید از دیگر حوزه هایی است که اسپات همواره توجه ویژه به آن داشته است. افزون بر این کیفیت محصولات اسپات همواره دارای اولویت بالایی بوده و به منظور کسب و افزایش رضایت مشتریان خدمات پس از فروش سراسری، پشتیبان آنها بوده است .

تغییر نوع کسب و کارها و ورود آنها به حوزه های انبار الکترونیک، اسپات را بر آن داشت تا انواع محصولات حوزه لجستیک و انبارداری را به تدریج به سبد محصولات  اسپات اضافه نموده و بازار این حوزه را گسترش دهد. تجهیز انواع انبار از جمله اهدافی است که در آینده نزدیک به آن دست خواهد یافت .

تعداد پرسنل سازمان نیز به تبع افزایش حجم تولید، افزایش یافته به نحوی که از تعداد ... در ابتدای کار به تعداد ۴۲۰ نفر در سال پنجم رسیده است. در حوزه مدیریت منابع انسانی، در شرکت اسپات از بدو تاسیس، همواره مساله آموزش همکاران به عنوان یکی از نیازهای اصلی سازمان و کسب و کار، مورد توجه ویژه مدیران ارشد مجموعه بوده است. با افزایش تعداد همکاران و تنوع سبد محصولات و همچنین استراتژی سازمان در جهت توسعه محصولات و بازارهای جدید، از سال ۱۳۹۹ واحد آموزش و توسعه به صورت تخصصی در واحد منابع انسانی شکل گرفت که از ابتدا استفاده از متدها و روش های جدید و مدرن جهت نیازسنجی آموزشی و نیز همچنین برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در دستور کار قرار گرفت. در حال حاضر این امکان برای پرسنل فراهم شده تا با ورود به سامانه جام دوره های آموزشی مورد نیاز خود را درخواست نمایند .

شرکت اسپات طی پنج سال گذشته با سرعت قابل توجهی موفق به رشد و توسعه شده که با برنامه ریزی های مدون قصد در حفظ این روند و بهبود آن دارد. چشم انداز اسپات چشم انداز شرکت اسپات تبدیل شدن به رهبر بازار در صنعت طراحی و تجهیز فروشگاه، تجهیز انبار، مشاوره و راه ¬اندازی فروشگاه و مشاوره صنعت فرانچایز در کشور و قرار گرفتن در زمره رهبران بازار در منطقه منات است .

شرایط محیطی و بودجه خود بتواند بهترین انتخاب را برای تجهیز فضا داشته باشد. در کنار توجه به این موضوع، ورود به  بازارهای جدید از دیگر حوزه هایی است که اسپات همواره توجه ویژه به آن داشته است. افزون بر این کیفیت محصولات اسپات همواره دارای اولویت بالایی بوده و به منظور کسب و افزایش رضایت مشتریان خدمات پس از فروش سراسری، پشتیبان آن‌ها بوده است.

تغییر نوع کسب و کارها و ورود آنها به حوزه های انبار الکترونیک، اسپات را بر آن داشت تا انواع محصولات حوزه لجستیک و انبارداری را به تدریج به سبد محصولات  اسپات اضافه نموده و بازار این حوزه را گسترش دهد. تجهیز انواع انبار از جمله اهدافی است که در آینده نزدیک به آن دست خواهد یافت.

تعداد پرسنل سازمان نیز به تبع افزایش حجم تولید، افزایش یافته به نحوی که از تعداد ۳۵ نفر در ابتدای کار به تعداد ۴۵۰ نفر در سال پنجم رسیده است. در حوزه مدیریت منابع انسانی، در شرکت اسپات از ابتدای تاسیس، همواره مساله آموزش همکاران به عنوان یکی از نیازهای اصلی سازمان و کسب و کار، مورد توجه ویژه مدیران ارشد مجموعه بوده است. با افزایش تعداد همکاران و تنوع سبد محصولات و همچنین استراتژی سازمان در جهت توسعه محصولات و بازارهای جدید، از سال ۱۳۹۹ واحد آموزش و توسعه به صورت تخصصی در واحد منابع انسانی شکل گرفت که از ابتدا استفاده از متدها و روش های جدید و مدرن جهت نیازسنجی آموزشی و نیز همچنین برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در دستور کار قرار گرفت. در حال حاضر این امکان برای پرسنل فراهم شده تا با ورود به سامانه جام دوره های آموزشی مورد نیاز خود را درخواست نمایند.

شرکت اسپات طی پنج سال گذشته با سرعت قابل توجهی موفق به رشد و توسعه شده که با برنامه ریزی های مدون قصد در حفظ این روند و بهبود آن دارد.  چشم انداز شرکت اسپات تبدیل شدن به رهبر بازار در صنعت طراحی و تجهیز فروشگاه، تجهیز انبار، مشاوره و راه اندازی فروشگاه و مشاوره صنعت فرانچایز در کشور و قرار گرفتن در زمره رهبران بازار در منطقه منات است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات